kml- Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Okei, vet ikke helt under hvilket forum jeg skulle poste dette men.. Er alene hjemme i familiehuset (som forøvrig er naboen til ett hus som var med på Åndenes makt for en stund siden). Sto på badet etter en dusj, plutselig dimmet lyset ganske kraftig ned. Hva kan dette skyldes? Kan sikkert være tekniske feil med lyset, men dette har ALDRI skjedd før. Sprang inn på rommet og låste døra, hvor jeg er nå. Fikk helt hjertebank. Merkelige ting har skjedd her før, men jeg velger alltid å se forbi det.. Vil ikke høres gal ut heller Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er det mulig med teknisk feil på lys? Svaret er JA. Ikke uvanlig. Kan det skje selv om det 'aldri' har skjedd før? Svaret er JA. Kan ha vært noe så enkelt som et spenningsfall på strømnettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 GARANTERT ÅNDER OG SPØKELSER JA!!!1111 DEL DEL DEL!! 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 At elektronikk feiler er ikke uvanlig og at lyset dimmer seg ned kan være elektrotekniske årsaker til, men skulle det vise seg at det er ånder og energier der vil jeg anbefale at du straks sette opp et kraftverk slik at energiene kan brukes til noe fornuftig. 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Har du noe industribygg eller tilsvarende i nærheten? Når store maskiner, frysere eller tilsvarende starter kan store områder oppleve spennens fall. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Lyset her dimmer hver gang strømmåleren sender inn målerstanden til everket... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Spørsmålet er om disse dimmeskrømtene funker opp mot Nexa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå