RuneK Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Kråkenes fyrstasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Der har jeg også vært, men ikke oppå dette platået du beskriver, så nå må jeg en tur til! Fint bilde! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Der har jeg også vært, men ikke oppå dette platået du beskriver, så nå må jeg en tur til! Fint bilde! Vi kjørte helt frem og gikk opp den bratte skråningen til platået. Så det gikk en sti videre innover fra platået som sikkert brukes ved uvær når en ikke kan komme til fyret via veien. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Flott idyllisk oversiktsbilde, som viser litt av den lille beskyttelsen fyret har, i det som bryter bølger i forkant. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Flott idyllisk oversiktsbilde, som viser litt av den lille beskyttelsen fyret har, i det som bryter bølger i forkant. Takk for tilbakemeldingen Trond. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg