Lassern Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Old-timer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Oi! For en herlig design! Blitt moderne igjen denne går jeg ut ifra. Er den fra 60 tallet? Bildet er rålekkert! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Liker mye nostalgi...fra jeg var liten.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Fint nostalgi bilde Lasse M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Flott komponert bilde av denne antikke klokken , liker den mørke bakgrunnen og den lysere forgrunnen samt det softe men likevel skarpe uttrykket . Flott eksponert med nostalgi i store doser. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Artig bilde. På mange vis dristig design, med så mye plass for å holde klokken stående. Og flott, på sitt vis; den fortjener å stå uforstyrret av andre ting, der den plasseres. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Mener å kjenne igjen selve klokken, den store foten er imidlertid ukjent for meg. Stilrent bilde av det som du så riktig beskriver som "Old timer". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Oi! For en herlig design! Blitt moderne igjen denne går jeg ut ifra. Er den fra 60 tallet? Bildet er rålekkert! Tusen takk, Helene Om den er moderne igjen, aner jeg ikke, men flott er'n og jobber fremdeles fulle 24timers skift. Er nok 60talls, tror jeg. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Liker mye nostalgi...fra jeg var liten.. Takk, TCL God form står seg over tid. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Fint nostalgi bilde Lasse M v h Leif Takk for det, Leif Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Flott komponert bilde av denne antikke klokken , liker den mørke bakgrunnen og den lysere forgrunnen samt det softe men likevel skarpe uttrykket . Flott eksponert med nostalgi i store doser. Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar, Alec. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Artig bilde. På mange vis dristig design, med så mye plass for å holde klokken stående. Og flott, på sitt vis; den fortjener å stå uforstyrret av andre ting, der den plasseres. Form og funksjon hånd i hånd. Takk for hyggelig kommentar, Trond Olav. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Mener å kjenne igjen selve klokken, den store foten er imidlertid ukjent for meg. Stilrent bilde av det som du så riktig beskriver som "Old timer". Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg