Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Artig bebyggelse, som man finner i nordlige Europa. Skiltet på scooteren kan ikke være dansk. En slektning til Danmark, kontinental da. Nederland kan kanskje gå for det nordlige Europa, og byen er Amsterdam Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Når ikke fotografen vet det engang er det ikke så lett for oss andre heller ! Med mine beskjedne geografikunnskaer skal jeg unnlate å gjette. Men ellers et koselig gatebilde. (Regner med at du røper sted for oss andre, dersom ikke en skarpsindig seer kjenner det igjen). Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Når ikke fotografen vet det engang er det ikke så lett for oss andre heller ! Med mine beskjedne geografikunnskaer skal jeg unnlate å gjette. Men ellers et koselig gatebilde. (Regner med at du røper sted for oss andre, dersom ikke en skarpsindig seer kjenner det igjen). Mvh Ragnar Hadde du lest kommentarene, så hadde du funnet ut at det er Amsterdam Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Det var litt av en konkurranse, artig ? ellers ett flott bilde med pintoreske bygning og flotte farger. Kjempe bra Helene ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Det var litt av en konkurranse, artig ? ellers ett flott bilde med pintoreske bygning og flotte farger. Kjempe bra Helene ☺ Litt moro kan man jo ha innimellom Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg