Johannes Entenmann Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg lurte hvor mye er en grei pris å selge denne mobilen for? Ca 4 måneder gammel. Bestilt S7 så tenkte å selge min gamle. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg er akkurat i samme "situasjon" som deg.Sjekk priser i nettbutikkene til Elkjøp, Komplett, etc. Trekk så fra for at den er brukt, samt evt. trekk for skader eller riper.Sjekk også på Finn eller QXL og se hva selgere der prissetter telefonen til. Da får du en viss peiling, og så kan du justere prisen du ønsker etter det. Husk å ta gode, tydelige bilder av telefonen din. Det er ikke så lurt å satse på produsentens bilder, eller bilder som ikke viser nettopp ditt salgsobjekt (gjelder generelt, uansett produkt). Har du noe tilleggsutstyr (f.eks case) som passer kun denne telefonen, kan du øke prisen noe, eller diskutere med interesserte, dersom de vil eller ikke vil ha det med.Samtidig må du/vi ta høyde for at S7/S7 Edge ganske snart er tilgjengelig i butikkene. Dermed vil nyprisene synke noe for S6-serien. Samtidig er fremdeles Edge+ en meget oppegående telefon, og er regnet som en av de aller beste fra det Herrens år 2015. Tenk gjerne gjennom om du/vi like godt kan beholde S6 Edge+ og heller vente litt på Android Marshmallow. Det vil gjøre telefonen ennå bedre, blant annet vil det bli flere muligheter med nettopp Edge. Forhåpentligvis vil også batteritiden bli bedre med Marshmallows Doze-funksjon.Dette var ikke et direkte svar på ditt spørsmål (pris), men i alle fall noen velmente råd. Uansett, lykke til! :) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå