Sommerstjerne Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg reiser nedover for en to ukers tid med barnet mitt. Leter nå etter bosted via airbnb, men har ikke riktig bestemt meg for hvor vi skal være. Er åpen for alt fra Almeria, Mijas, Nerja, Calahonda, Tarifa... Vil ha tilgjengelighet til en fin strand, gjerne ikke overbefolket, og for oss er stranda veldig viktig. At den er fin, helst litt langgrunt etc. Noen som har vært noen av disse stedene, eller kan anbefale noen andre steder på Solkysten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Det er mange fine strender i dette området. De stedene vi har vært, som ikke har vært overbefolket, har vært Estepona, San Pedro de Alcantara og Mijas Costa. Større steder, som Nerja, har i turistsesongen fulle streder på dagen, og fulle restauranter på kveldene (og fulle turister på natta). Lenke til kommentar
Sommerstjerne Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Det ble Tarifa og Nerja. Hvis noen har vært noen av de stedene, er jeg takknemlig for tips! Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg liker både Nerja og Tarifa, og har vært der flere ganger. Nerja er ganske rolig, og et mere tradisjonelt sydensted, bare ikke like turistifisert som mange andre steder langs kysten. Tarifa er ikke et badested, da det er mye vind der, og derfor spesielg egnet, og populært, for surfing o.l. Jeg liker gamlebyen i Tarifa, og det er også lettvint å komme seg over fjorden til Marokko, så en dagstur til Tangier er innenfor rekkevidde. Har du bil så er det heller ikke langt til Cádiz, som også er verd et besøk. Lenke til kommentar
Sommerstjerne Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Går da fint an å bade i Tarifa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå