FreezePvP2 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei jeg skal ha vannkjøling i cpu og gpu,har cpu kjøling men jeg hvet ikke hva jeg skal ha til gpu og da lurer på om jeg må ha full cover? Lenke til kommentar
FreezePvP2 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg har en AMD HD7970 Gigabyte Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Hei, skal hjelpe deg litt, jeg. For det første, så er det bare første bokstaven i emnetittelen som trenger stor forbokstav. For det andre, så er den veldig lite beskrivende. Jeg måtte klikke meg inn i emnet for å se hva det handlet om. Edit: For det tredje, går det an å redigere meldingen sin, hvis man glemte noe. Takk for meg. Endret 26. februar 2016 av Karl Skapeland 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Det er vel GPU Waterblocks? du spørs etter vannblokk? Beste er nok å kjøpe ferdig montert men er kanskje ikke så lett å få tak i. Sjekk: KOMODO-HD7900 series full cover VGA waterblocks Eller ligdene, fordel å ha full cover for å overklokke minnet. Endret 26. februar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
FreezePvP2 Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Ok bare shit i denne tråden Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gav du opp? Hva slags vannkjøling er det du har på CPU da? Er det en AIO eller har du skikkelig vannkjøling, og bare trenger en blokk til GPU? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Ok bare shit i denne tråden Da kan du gå inn på "Mine inlegg" øverst på siden og slette den. Endret 2. september 2018 av Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå