anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvilket av disse to kortene har best bundle.......har i en tidligere post spurt om hviket av de som er best....fikk svar at de begge var like bra så jeg måtte velge ut ifta best bundle....har funnet en butikk som selger begge til samme pris hercules 9800SE awi Sapphire 9800Se awi Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Mene å ha hørt at Herc har best bundle. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmm..Fikk med følgende til mitt Sapphire Radeon 9800PRO kort. Power DVD - Full. Driver - Redline Tweak Software - Full. Og Tomb Raider (The Angel Of Darkness) - Full. Trodde jeg skulle få mer. :gretten: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 saphire er vel kjent for å ha mindre påkostede bundler. Tror herc har best bundle ja. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 da kjøper jeg et, har funnet en butikk som selger det for 1989,-, gleder meg har tenkt å prøve å softmodde det til PRO, hvor stor sjanse har jeg at dette virker?, og pleier frere sapphire kort å lykkes i softmoding en hercules eller omvendt? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 saphire er vel kjent for å ha mindre påkostede bundler. Tror herc har best bundle ja. Det er en av grunnene til at Hercules sine kort er så mye dyrere enn Saphire sine Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Tja, vet ikke hvem som har best bundle, men CRUCIAL har ihvertfall værst :-) Fikk kortet i en hvit eske og kun drivere fulgte med. Men kortet er suverent! ( RADEON 9800 PRO) Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Gå heller etter prisen i stedet for bundlen da. Om det er stor fortskjell i den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå