extraw Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei I går hadde pc'n en windows update og etter den har datan begynt å slå seg på igjen etter ca 30 minutter etter at jeg har slått av dataen. Ikke noe blåskjerm eller uvanlig, den bare slår seg på helt vanlig. Hva f er det som skjer? Kan ikke ha det sånn.. Hvordan fikser jeg dette? Windows 8.1 Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Sjekk i biosen om det er aktivert wake on lan eller lignende. Eneste naturlige forklaringen er at det ligger noe i bios som 'vekker opp' maskina. Hvis ikkje så er det noe defekt på hovedkortet..... Windows har ikkje noe påvirkning etter maskina er slått av. Endret 26. februar 2016 av Uffda Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg hadde Wake on USB på min. Plutselig begynte den å starte opp helt tilfeldig. Fant til slutt ut at det var grunnet ny mus, som tydeligvis var mye mer sensitiv enn den gamle, som startet opp maskinen hver gang noen gikk forbi osv. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Tipper det er Windows Automatic Maintenance (WAM) som starter automatisk. Lenke til kommentar
extraw Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Tipper det er Windows Automatic Maintenance (WAM) som starter automatisk. Nei den var ikke påslått. Men det har visst gitt seg nå.. Skrudde av "start kjapp oppstart", vet ikke om det hadde noe med det å gjøre. Men rolig inntil videre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå