TST Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Rangert som Europas nest beste lag nå.E-SPORT: Norsk klubb i kvartfinalen av prestisjetung Rocket League-turnering Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Satser på at dere slår Kronovi og co, lykke til Lenke til kommentar
Teri0N Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Litt skremmende at dette er et nivå jeg kunne matcha (super champion) desverre. Tror nok IBP, C&J osv tar disse relativt lett. De skyter fra midten og kjører på med followups når motstanderen lett klarerer den og countrer istedenfor. Litt merkelig avgjørelser, klareringer og ikke minst bommer på ballen altfor ofte. Mediocre aeriels og posisjoneringer som jeg igjen tror desverre blir for lett match for NA. Men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Sniperkid138 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Litt skremmende at dette er et nivå jeg kunne matcha (super champion) desverre. Tror nok IBP, C&J osv tar disse relativt lett. De skyter fra midten og kjører på med followups når motstanderen lett klarerer den og countrer istedenfor. Litt merkelig avgjørelser, klareringer og ikke minst bommer på ballen altfor ofte. Mediocre aeriels og posisjoneringer som jeg igjen tror desverre blir for lett match for NA. Men jeg kan jo ta feil. Du er en artig kar. 4 Lenke til kommentar
Teri0N Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Litt skremmende at dette er et nivå jeg kunne matcha (super champion) desverre. Tror nok IBP, C&J osv tar disse relativt lett. De skyter fra midten og kjører på med followups når motstanderen lett klarerer den og countrer istedenfor. Litt merkelig avgjørelser, klareringer og ikke minst bommer på ballen altfor ofte. Mediocre aeriels og posisjoneringer som jeg igjen tror desverre blir for lett match for NA. Men jeg kan jo ta feil. Du er en artig kar. Ok Mr.butthurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå