Arodem Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 – Uinspirert tyveri, mener bandet. Hva tror du?Final Fantasy XIV anklages for å ha plagiert musikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er virkelig den låta i det spillet? Hørtes og såg helt krise malplassert ut. Må bruke resten av dagen før konsert på å lege ørene mine etter det klippet der. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Denne saken vinner de aldri da det meste av slik musikk er helt likt. Man kan sikkert gå tilbake og finne sanger som bandet selv har stjelt. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er virkelig den låta i det spillet? Hørtes og såg helt krise malplassert ut. Må bruke resten av dagen før konsert på å lege ørene mine etter det klippet der. Passer perfekt inn, gjorde dette i går å kampen og musikken var veldig godt mottat av alle. Hver sin smak i guess. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Powerman 5000 - When Worlds Collide. Tony Hawk Pro Skater 2!(på N64) Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Blir litt søkt å kalle det plagiering. Det er sant som Realzi sier, musikk i denne undersjangeren kan ofte høres ganske lik ut. 1 Lenke til kommentar
Thrall(Go'el) Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Dæven, var jo skummelt likt jo! ^_^ Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Er virkelig den låta i det spillet? Hørtes og såg helt krise malplassert ut. Må bruke resten av dagen før konsert på å lege ørene mine etter det klippet der. What!!! Det er jo fantastisk bra musikk til den fighten 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Er virkelig den låta i det spillet? Hørtes og såg helt krise malplassert ut. Må bruke resten av dagen før konsert på å lege ørene mine etter det klippet der. Alltid like morro å høre noen klage på musikk. Er vel ikke mye som er dummere enn rakke ned på andre typer musikk enn du liker selv. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Nå var vel kritikken i hovudsak rettet hvorvidt den typen musikk var akkompagnert med spillet der, som jeg syns såg helt merkelig ut. Hvorvidt jeg ikke liker den låta står jeg jo fritt til å kommentere akkurat som jeg vil i grunn, om noen føler seg sår bak som følger av det bryr meg ikke så mye da dette tross alt er ett forum, hvor vi heldigvis ikke kan være enig i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå