AfterGlow Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 «Netflix for pirater» kunngjør sin retur etter stengningen, men innrømmer å være svekket.Popcorn Time er offisielt tilbake Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Den versjonen i skjerm dumpen er ikke akkurat min favoritt. Io versjonen er klart overlegen og genialt. Glad den er oppe igjen så lenge det varer. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 "Netflix for pirater" høres så jævlig dumt ut, og jeg tror dere skriver det bare for å provosere... 6 Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er vel gang nummer 34 eller noe dere skriver om Popcorn Hour. Er dere sponsa eller bare store tilhengere hehe? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 "Netflix for pirater" høres så jævlig dumt ut, og jeg tror dere skriver det bare for å provosere... Jeg kaller det klikkhoreri. Man selger ut integriteten for å få flere klikk. 3 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 "Netflix for pirater" høres så jævlig dumt ut, og jeg tror dere skriver det bare for å provosere... Jeg kaller det klikkhoreri. Man selger ut integriteten for å få flere klikk. Ingen nettaviser tjener penger på integritet. Klikk derimot.. Dette gjelder alle nettaviser, og alle nettsider generellt. Det er en bedrift, ikke en opplysningstjeneste. 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ja tenk om musikk- og filmbransjen kunne følge med i tiden... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Nå blir vel snart tek.no saksøkt av filmselskapene. De tjener jo tross alt penger på (å skrive om) piratkopiert materiale... 1 Lenke til kommentar
yoyobroshan Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Personlig liker jeg bedre Norbits og utorrent.. Lenke til kommentar
/-eple-\ Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 det er synd men. kunne gjerne betalt 400 per månde for et kjempebra tilbud som legit popcorntime. kanskje på tide for netflix og andre og tilby premium service. Lenke til kommentar
Mr.Hell Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Nå blir vel snart tek.no saksøkt av filmselskapene. De tjener jo tross alt penger på (å skrive om) piratkopiert materiale... Hørt om www.torrentfreak.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg