Runludvi Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er det noen som kan konvertere http://www.lsoft.no/verisure til Linux software? Eller finnes det annen type software som passer til Linux, kjører Rasberry pi med HS3 og linux Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Tror ingen andre enn meg klarer det da koden er gjort uleselig ved hjelp av Obfuscation. Støtte for Linux vil muligens komme i fremtiden, men har en del andre ting på tapet før den tid. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Lil, bruker du noen eksterne biblioteker? Hva er grunnen til at det ikke skal kjøre på Linux? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Bruker et ekstern bibliotek ja - men det har støtte for mono. Så er ingen grunn til at det ikke skal kjøre på Linux. Er bare jeg som har lite kjennskap til det. Men jeg har et annet prosjekt nå som skal være klart til påsken som skal skrives i mono. Så får vi se etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå