Zink Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 nå er det ikke mye som funker på velkomstsiden ... . Lenke til kommentar
martiol Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er bare reklamen? ble litt tomt... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Ja, det skjer avogtil det... Men det pleier å fikse seg med en refresh eller med å vente littegrann... Men det er irriterende - noen som vet hvorfor dette skjer og om det lar seg fikse? Endret 19. november 2003 av Medrakil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har litt problemer med serverene våre, og ja vi jobber med saken! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 huff ja, reklame er no dritt, derfor er det greit med ad killers :-) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 huff ja, reklame er no dritt, derfor er det greit med ad killers :-) Ja, det at HW.no er en gratisside finansiert av reklame er også noe dritt. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 huff ja, reklame er no dritt, derfor er det greit med ad killers :-) Ja, det at HW.no er en gratisside finansiert av reklame er også noe dritt. well... det er vel sånn at hvis hardwaren feiler, så spiller det liten rolle om reklame er elementer på nettstedet ( like it or not ). . Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 well... det er vel sånn at hvis hardwaren feiler, så spiller det liten rolle om reklame er elementer på nettstedet ( like it or not ). Hørt om ironi? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 well... det er vel sånn at hvis hardwaren feiler, så spiller det liten rolle om reklame er elementer på nettstedet ( like it or not ). Hørt om ironi? ironi er som tyggis, hard som stein i frysen eller tynn som vann i steikepanna: gi et hint om at ironi er poenget, sådant krever mer enn grei gramatikk - d.v.s. en smule touch/ markering - feilslått ironi i forum er personlig slakt og en risk man bør være klar over --- . Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hørt om ironi? Å snakke med noen og komme med et ironisk innspill er lett. Å kunne skrive noe slik at alle fatter det er ironi er mer som en kunst. Har du tenkt å skrive mye ironi, bla. her på forumet, bør du lære deg å skrive det slik at man ser at det er ironisk ment. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Å snakke med noen og komme med et ironisk innspill er lett. Å kunne skrive noe slik at alle fatter det er ironi er mer som en kunst. Har du tenkt å skrive mye ironi, bla. her på forumet, bør du lære deg å skrive det slik at man ser at det er ironisk ment. hehe, du kan si det igjen, skulle jo tro dette forumet var amerikansk til tider, folk tar jo ting alvorlig, selv når ironien/sarkasmen ligger tjukt utenpå . AtW Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Trodde det var ganske åpenbart at det var ironisk ment, når jeg skrev at det er noe dritt at HW.no er en gratisside. Men når jeg skriver noe ironisk i fremtiden skal jeg skrive "NB! Ironi!". Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 hehe, du kan si det igjen, skulle jo tro dette forumet var amerikansk til tider, folk tar jo ting alvorlig, selv når ironien/sarkasmen ligger tjukt utenpå . eh, "det tjukke utenpå" i dette tilfellet blir først synlig når 'EnD.R.E.' faktisk er ironisk og spør om jeg har hørt om ironi - hvis du syns det er greit så er det kanskje fordi du/ nicket ditt ikke rammes... . Lenke til kommentar
bambam Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Lurer på hvor mange % av trådene som ender off topic... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Lurer på hvor mange % av trådene som ender off topic... Skal vi gjette...10%, med ditt innlegg tipper muligens %-en opp til 11% ( offtopic har såvidt jeg vet ingen logg, naturlig nok, siden de t.o.m. toucher innom topic ) b.t.w. idag er hw.no i rute og jeg er en av de glade brukere ! . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hehe, du kan si det igjen, skulle jo tro dette forumet var amerikansk til tider, folk tar jo ting alvorlig, selv når ironien/sarkasmen ligger tjukt utenpå . eh, "det tjukke utenpå" i dette tilfellet blir først synlig når 'EnD.R.E.' faktisk er ironisk og spør om jeg har hørt om ironi - hvis du syns det er greit så er det kanskje fordi du/ nicket ditt ikke rammes... . Jeg er ikke enig i at det først blir synlig da, og jeg synes ikke akkurat at du "rammes" av noe som helst, ironi er ett virkemiddel, ikke et angrep. Forøvrig var min komentar en generell kommentar (selv om det kanskje var litt uklart), som gjaldt hele forum, tenke ikke på den posten i det hele tatt når jeg skrev det. AtW Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja, det at HW.no er en gratisside finansiert av reklame er også noe dritt. Helt enig! ( ) Heldigvis har jeg en skikkelig reklame-blokker, og besøker sjelden forsida til hw.no, så da slipper jeg hele tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå