Evas Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Siden jeg begynte med Windows 10, har jeg ikke fått oppgavelinjen til å vise ukedag som Windows har gjort i alle tidligere versjoner. Har prøvd å endre 'dato-, klokke- og tallformater' 100-vis av ganger, men intet skjer. Hva er det jeg gjør feil?, og kan noen evt. poste en screenshot av de nøyaktige innstillinger, som gjør at Windows 10 viser ukedag? Hadde blitt veldig glad! Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Siden jeg begynte med Windows 10, har jeg ikke fått oppgavelinjen til å vise ukedag som Windows har gjort i alle tidligere versjoner. Har prøvd å endre 'dato-, klokke- og tallformater' 100-vis av ganger, men intet skjer. Hva er det jeg gjør feil?, og kan noen evt. poste en screenshot av de nøyaktige innstillinger, som gjør at Windows 10 viser ukedag? Hadde blitt veldig glad! Kontrollpanel -> klokke språk område -> endre dato, kl.slett eller tallformater -> flere innstillinger -> dato. Endre kort dato til "ddd,dd.MMM.YYYY" 1 Lenke til kommentar
Evas Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Takk for svar. Har dette datoformat og har klilkket 'bruk' og 'ok' hundrevis av ganger, men intet skjer. Kanskje det er selve systemet som der er noe galt med....? Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Du har gått inn på flere innstillinger? Lenke til kommentar
Evas Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Nei, det gjorde jeg ikke, var litt for ivrig. Men det har jeg gjort nå, og prøvd og prøvd, men det gir ingen resultat. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Nei, det gjorde jeg ikke, var litt for ivrig. Men det har jeg gjort nå, og prøvd og prøvd, men det gir ingen resultat. Du har gjort som dette? 1 Lenke til kommentar
Evas Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Nei, for det format finnes ikke på min "Tilpass format". Hos meg er kun dd.MM.YYY og d.MMM YYYY under 'kort dato' og ingen av dem får frem ukedagen på oppgavelinjen. Under 'lang dato' har jeg disse: dddd d.MMMM YYYY og d. MMMM YYYY. Har prøvd alle kombinasjoner som finnes med disse fire varianter, men altså ingen ukedag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg har ikke gjort noen innstillinger annet enn regionsformater. Så trekker jeg oppgavlinja et hakk opp, så kommer dagen... 1 Lenke til kommentar
Evas Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Plutselig skjønte jeg at man selv kan skrive i feltene, så nå er ukedagen en realitet - og synlig. Har skrevet dddd dd MM YYYY i begge feltene. Tusen takk for hjelpen og tiden som er brukt på dette!! :) Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Plutselig skjønte jeg at man selv kan skrive i feltene, så nå er ukedagen en realitet - og synlig. Har skrevet dddd dd MM YYYY i begge feltene. Tusen takk for hjelpen og tiden som er brukt på dette!! :) Bra du fikk fiksa det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå