JK fotball Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei!Jeg er elektrikerlærling. Nå har jeg tenkt å bytte firma og synes da at Relacom AS er en attraktiv arbeidsplass. Men blir glad om noen her kjenner til systemet I Relacom elektro. Jobber elektrikerne I Relacom mest av tiden inne eller ute? Er det en bra firma å gå læretiden I? Takk på forhånd ? Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Ingen! !5 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Relacom driver med veldig mye forskjellig, ville ha tatt en prat med de og hørt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Jeg finner det veldig merkelig dersom du ikke har sett på hjemmeisden dems, men samtidig ønsker å finne lærligplass basert på hvilke oppgaver de har (Slik jeg tolker TS). Gå inn på http://www.relacom.no/ og trykk deg rundt på forsiden, les om de forskjellige tingene de driver med! Endret 28. februar 2016 av MilKman' Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Du skriver at du er lærling og jeg lurer derfor på om du har vært i kontakt med Relacom eller opplæringskontoret? Sistnevnte bør være med i bildet om du vil bytte arbeidsgiver i læretiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå