akelbo Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Capcom feirer 20 år med grøsserserien.Resident Evil 4, 5 og 6 kommer til Xbox One og PlayStation 4 Lenke til kommentar
halsn Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 RE6? Særrrr... Jaja, Capcom må jo tjene penger på noe.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ser de unnlater å nevne en HD-remake av Resi 3 og Code Veronica? Da har vi vel en stor "nyhet" i vente neste år. Seriøst, serien er 20 år, og de "feirer" ved å gi oss to drittspill i HD-versjon, og et helt bruktbart spill for tyvende gang? Eller hvor mange ganger Resi 4 nå har kommet i diverse versjoner. Nok nå, Capcom. "Fremtidige spill"? Hva med å gi oss disse "fremtidige spillene" nå, i stedet for å bare å spy ut de gamle om og om igjen? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Sitat fra en annen tråd angående RE4 jokingntria, den 25 Feb 2016 - 20:45, sa: Mala, den 25 Feb 2016 - 18:25, sa: Haha, fy faen. Hvor mange ganger har de pushet RE4 nå ? GameCube PlayStation 2 Microsoft Windows Wii iOS, Android, Zeebo PlayStation 3 (HD) Xbox 360 (HD) PlayStation 4 (HD) Xbox One (HD) https://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_4 Så ja, det spillet har virkelig fått kjørt seg. Utgivelsen av Resident Evil remaken fra GC og Resident Evil 0 syns jeg dog er 100% innafor da. 2 Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Har 4 og 5 på for mange platformer allerede.... Men RE2.. RE2..RE2! Take my money! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Det blir stor stas når det endelig kommer i ny utgave ja Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Res 4 er kanskje på mange platformer. Men personlig har jeg det bare til PS2. Eneste spillet i serien jeg ser en grunn til å spille gjennom på nytt, gleder meg . Men mens jeg venter, kanskje jeg spiller gjennom Evil within en gang til, et fantastisk Resident Evil spill i alt utenom navnet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er vel like greit å bare kjøpe Resi 4 til PC? Da burde grafikken ikke være noe problem, og det er jo langt billigere enn PS4/XBone-versjonen. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Regner med at det er pc versjonene av de 3 spillene de nå har portet til One og PS4 som nå kjører i 1080p. For de som ikke har en pc å spille disse spillene på så vil denne pakken være en grei deal. Til pc trenger du ikke mer enn ett 560 kort for å kjøre re4 så det er ikke super krevende. PC versjonen vil til sist være optimal når denne blir ferdig RE4HD.com Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er vel like greit å bare kjøpe Resi 4 til PC? Da burde grafikken ikke være noe problem, og det er jo langt billigere enn PS4/XBone-versjonen. Pc versonen hadde noen alvorlige mangler på grafikken om jeg ikke husker feil, manglet den atmosfæriske tåken blandt annet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Tror neppe de lager Resi 4 fra bunnen av uansett, så de problemene vil nok nesten garantert fortsatt være der i PS4- og XBone-versjonen. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 4ern va jo bra.. men 5ern å 6ern ? meeh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå