Gå til innhold

Hva med denne siden da?

Anbefalte innlegg

Siden er mørk. Men jeg er litt rock'n roll, så jeg syns sånne sider skal være litt dystre. Jeg er klar over at mange av dere liker litt "lysere" sider. Men likevel: Funker det? Hvis det funker; hvorfor? Hvis det ikke fuker; hvorfor?

Her prøver jeg å henvende meg til mange, så det er mye mer viktig at desigenet fungerer for de fleste, Men husk at det er ei musikkside, rock'n rollside da. Har visst hengt meg opp i det mørke da. Tror det fungerer etter hensikten, men det er jo lett å se seg blind....

Bengt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter min smak så burde det vert mer duse farger på skriften din. gjorde litt vondt i øynene.. tenker da på gul,grønn og veldig_hvit, på sort bakgrunn.

Og hva er poenget med to like menyer - horisontal og vertikal? ble litt rotete synes jeg med meny på høyre- og venstre side, samt topp..

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

jepp, know what you say. Var vel egentlig meiningen at det skulle gjøre det enklere for besøkande å finne menyen. Men det er godt mulig at det er totalt unødvendig. I så fall fjerner jeg den øverste menyen på et blunk. Men jeg har lyst på litt flere innspill før jeg begynner å jobbe med saken.

Lenke til kommentar

....som sagt er det fint å få innspill.... Har egentlig syntes siden har vært rimelig grei siden den var ferdig for en måneds tid siden, men så er jeg jo rimelig nOOb og da. Derfor greit med innspill.

Så når jeg prøver å se dette med en utenforståendes øyne, kan jeg se at det kan slite på øynene. Men samtidig liker jeg det sorte bak. Litt dusere farger med andre ord, på innholdet. hmm... har det jo ikke med å designe noe perfect da.... men sånn er det å være nOOb.

Lenke til kommentar

Ting som kan gjøres noe med:

- Welcome-tingen (Den med masse lyn og greier), fjern den

- Bittelitt mørkere skrift på menyen.

- Ta bort den horisontale menyen.

- Søketingen; sette den litt høyere? Evt lage en egen side til den og ha link høyere oppe.

Ellers var den jo ganske bra med tanke på at den skal være mørk og "dyster".

Den gulfargen du har valgt på ingressen på "velkommen"-siden synes jeg var et bra valg.

Den er sånn passe mørk at den ikke blir skrikende.

Lenke til kommentar

Hva med ting som ikke kan gjøres noe med?

Ok. Trodde jeg kunne "impresse" litt litt med den der. Dessuten følte jeg den skapte litt liv på siden. Men på den annen side har den jo ingen praktisk betydning. Ok. Ellers?. Noe som kan gjøres annerledes? Har jo ikke fått svar av noen av de hardcore ennå??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Skal welcomebildet m/lyn stå over den siste delen av overskriften "Velkommen til Musikk....welcome"? Neppe. Bruker Opera, btw. Synes også du burde hatt en liten fargeforskjell mellom bakgrunnen på siden og bakgrunnen bak skriften og menyen. Kanskje en annen font i logoen? Ellers ganske grei side.

Bare mine 'two cents', som en design-noldus. ;)

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

okei.

- litt skrikende farge på linkene på menyen kanskje?

- få vekk .tk popup'en som kommer opp i det du går inn på siden. kan fikses på admin delen på dot.tk.

- litt mer farger i headeren hadde gjort seg.

- ville også laget noe som binner sammen de horisontale linkene under heareren og de vertikale siden det virker som om begge deler er meny..

- Lynet må bort. greit at det er en rocke side, men det er andre måter å få dette frem på. Lynet virker "uprofft".

- synes ellers at siden er litt "rotete". noe som kan binde sammen/skille elementene på siden ville gjort den mer oversiktlig.

er litt å ta tak i, men den trenger ikke være lys. bare se på PoleCatsin side. den er riktignok lysere, men synes det funker veldig bra. :yes:

-Smidt

Lenke til kommentar

Tja ... :

> jeg fikk vondt i hodet sekundet jeg entret siden

> sort bakgrunn er ut!

> jeg ser: "Velkommen til musikksi" også kommer en harry welcome-animasjon

> ordentlig vond farge på menyen, som passer dårlig til det gule på de "annet"

> banneren er ok, men ikke noe mer

> ryddig koding

> skift mouseover på menyen, og visited

> bakgrunnen på copyright-greiene er harry

Dette høres kvast ut, men det er slik det er ... ;)

Du er kommet langt hvis du bytter font på banneren, og mouseover og visited på menyen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...