OHJohansen Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Finnene viser at de virkelig kan.TEST: Suunto Traverse Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg blir alltid bekymret når prisene spriker så mye.. hvor mye er den egentlig verd? Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg blir alltid bekymret når prisene spriker så mye.. hvor mye er den egentlig verd? Skal du kjøpe eller selge den? En enormt lønnsom investering tror jeg ikke den er, uansett. Hvis jeg var deg, ville jeg kjøpt den billigst mulig, og solgt den dyrest mulig. Det er et komplisert regnestykke å finne ut hva den er "verdt". Må ta høyde for utviklingskostnader, materialkostnader og produksjonskostnader... Hvor skal vi begynne? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 En 110% prosent etterligning av Fenix 3. "Finnene viser at de virkelig kan." -Kopiere andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg