Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Bank bank... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Flott bilde med en fantastisk blåfarge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Flott bilde med en fantastisk blåfarge! Hei Helene ! Takker for din hyggelige og positive kommentar ! Dette er en blåfarge jeg også har sansen for , samt diverse utgaver av før- elektriske dørklokker . Synes ofte husfasader og dører o.l. er artige motiver . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Flott bilde med en fantastisk blåfarge! Hei Helene ! Takker for din hyggelige og positive kommentar ! Dette er en blåfarge jeg også har sansen for , samt diverse utgaver av før- elektriske dørklokker . Synes ofte husfasader og dører o.l. er artige motiver . Mvh Alec Artig at du sier det, for jeg har en fin detalj jeg skal legge ut en dag. Ikke dørklokke, bare dørdetalj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg