AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, jeg har lest en del om PUA på nettet, og sett en del forelesninger om temaet. Gått gjennom noen timer materiale av velkjente Pick up artister, og konklusjonen min er at dette funker. Selvfølgelig, det viktigste er å anvende det i praksis. Til dere som ikke vet hva dette er, så skal jeg forklare veldig kort, og enda det gir ikke et helhetlig bilde, så ikke døm. PUA er en måte å øke din verdi, eller jevne ut verdien din med jenta, slik at du ikke føler deg under. Jeg har alltid vært sjenert foran jenter, og har ingen perfekt kropp, en normal gutt på 19. Det er sikkert noen andre som kan forklare det bedre, jeg sitter å skriver dette innlegget på vei hjemover mens jeg sitter på bussen. Til poenget; Jeg gjorde en del negs på denne jenta, som jeg ikke er så veldig interessert i. Ligger sikkert på en 6 i skalaen, men hun føler seg som høyere, ihvertfall slik hun uttrykker. Dette skjedde på skolen. I begynnelsen var hun ikke så veldig interessert, jeg fikk ikke så mye oppmerksomhet. Plutselig en dag kalte jeg henne feit, det var litt feil av meg å si det. Siden jeg diskuterte med en annen som har et gdt forhold til henne, og vi diskuterte noen som hadde med fedme og gjøre. Da sa han tullete at jeg skulle kalle henne det foran henne, og jeg gjorde det. Hun reagerte selvfølgelig og jeg skyldte med en gang på min kamerat. Noen dager senere var hun blitt syk og sa hun hadde vondti hodet, gått opp i vekt osv. FØRSTE TEGN. Etterhvert begynte å jeg å gi noen negs her og der, var en gang i venneflokken hvor jeg sa til vennina; "pleier vennina di alti å skryte så mye?" foran henne mens hun skrøt. Og nå i ettertid føler jeg at jeg ligger et hakk over henne i verdi. Hun gir meg komplimenter, roper til meg ute foran vennen sine med positiv energi. Hilser mens jeg drar, ler. Syke greier. Aldri vært flink med jenter. Jeg har også ekstremt dårlig selvtillit. Julien Blanc er mitt forbilde. Søk han opp. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 You are doing it wrong 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 You are doing it wrong Utdyp Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hvis du har ekstremt dårlig selvtillitt så tror jeg ikke på historien din om at du slang ut "negs" her og der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Hvis du har ekstremt dårlig selvtillitt så tror jeg ikke på historien din om at du slang ut "negs" her og der. Jeg har dårlig selvtillit. Grunnen til at jeg kunne gjøre nettopp dette er fordi hun henger mye sammen med de guttene jeg henger sammen med på skolen, så på en måte kjenner jeg henne "godt". Jeg føler meg litt mer komfortabel ovenfor henne. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er ikke det du gjør strengt tatt å dra henne ned i stedet for deg opp? 3 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Å slenge "negs" etter jenter gjør du fordi du i teorien føler deg lavere på den sosial rangstigen enn dem. PUA tenker at om du driter dama litt ut så blir selvtilliten hennes lavere og jeg har mer verdi enn henne, så hun vil jage meg for å bli validated (godtatt) av meg. Hør her TS, dette er feil måte å gjøre det på og fikser ikke problemet ditt. Lav selvtillit er hovedproblemet her, og negs på jenter er bare en midlertidig løsning på et større problem.hva sliter du med? hva er vanskelig? hva må du forbedre? Fiks dette og du trenger ikke snakke dritt til jenter. du kan være deg selv og få de likevel. hilsen en annen som har brukt flere år på nettopp dette. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 25. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2016 Du får prøve å slå henne litt så får du deg sikkert et ligg. 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Å slenge "negs" etter jenter gjør du fordi du i teorien føler deg lavere på den sosial rangstigen enn dem. PUA tenker at om du driter dama litt ut så blir selvtilliten hennes lavere og jeg har mer verdi enn henne, så hun vil jage meg for å bli validated (godtatt) av meg. Hør her TS, dette er feil måte å gjøre det på og fikser ikke problemet ditt. Lav selvtillit er hovedproblemet her, og negs på jenter er bare en midlertidig løsning på et større problem. hva sliter du med? hva er vanskelig? hva må du forbedre? Fiks dette og du trenger ikke snakke dritt til jenter. du kan være deg selv og få de likevel. hilsen en annen som har brukt flere år på nettopp dette. Meg selv funker ikke. Nice guy finnes ikke. Jeg har i løpet av mine tre år på vgs prøvd å være snill mot jenter, og få dem til å akseptere meg, men jeg ender alltid nedenfor. Det er som om jeg sitter å jager, mens de sitter på andre siden. De er så kompliserte, og vannskelige å forstå. Jeg leste også en artikkel på si:D, at det er de slemme guttene som faktisk får damer. Gjennom min livserfaring kan jeg bekrefte dette. Det er de som tørr å si dumme ting til jenta, de som tørr å rakke henne ned. Det får jente til å jage og bli validated. Julian Blanc hjelper meg ikke bare med damer, men også min selvtillit. Jeg føler dette er riktige veien å gå, ettersom ellers gjør jeg det samme om og om igjen og er i denne "nice guy" spiralen. Henry Ford sa engang; If you always did what you did, you will always get what you got. Det har han veldig rett i. Sosialisering har heller ikke vært min greie, så jeg søkte i desprasjon på noe som kunne hjelpe meg, og jeg fant PUA. Jeg gjør det også bra på skolen, så det vil hjelpe meg å skryte meg opp. Jeg trener mer nå. Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Men gjort slik folk sier; eksponer deg, likevel er det jeg som jager ... Nå er det min tur til å la dere knele. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Passeli tragisk måte å sjekke damer also.. Kva med å jobbe lit med din eigen sjølvtillit fyst? Å drive å dra andre folk ned for å få deg sjølv til å føle deg betre er bare patetisk og lavmål i mine auge. Men for all del, muli det funkar på mindre smarte jenter som sansynlegvis ikkje er kjæreste materiell, ivertfall ikkje dersom du gjer ho dårleg sjølvtillit og blir avhenging av din bekreftelse heile tida. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Nå er det min tur til å la dere knele. Gå å legg deg a. 2 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Meg selv funker ikke. Nice guy finnes ikke Dette er fordi du først må lære deg å ikke være en dørmatte. nice guy med selvrespekt og grenser er alltid det beste. Jeg har i løpet av mine tre år på vgs prøvd å være snill mot jenter, og få dem til å akseptere meg, men jeg ender alltid nedenfor. Du skal ikke prøve å få de til å akseptere deg. det er her feilen ligger. du skal ikke være snill og gjøre som de sier fordi du er snill. Jeg leste også en artikkel på si:D, at det er de slemme guttene som faktisk får damer. Gjennom min livserfaring kan jeg bekrefte dette. Det er de som tørr å si dumme ting til jenta, de som tørr å rakke henne ned. Det får jente til å jage og bli validated. Julian Blanc hjelper meg ikke bare med damer, men også min selvtillit. Jeg føler dette er riktige veien å gå, ettersom ellers gjør jeg det samme om og om igjen og er i denne "nice guy" spiralen. De som tørr å si det de vil til dama er ikke opptatt av hva hun synes om hans meninger. det gjør han ikke til en badboy, men en person med egne meninger som holder på de til tross for hva dama tenker. Du endrer ikke deg selv pga. hva dama tenker. Det får henne til å respektere deg og da tenker hun "hmm, han er er ikke en dørmatte. han gjør ikke akkurat som jeg vil og det liker jeg" Julien Blanc har mange gode tips, men han overdriver mye i enkelte tilfeller for at newbs som deg skal komme deg ut av den dødelige spiralen du er i. du må forandre deg. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Men gjort slik folk sier; eksponer deg, likevel er det jeg som jager ... at du hater de deilige jentene vil ikke hjelpe deg mye. noen jenter vil bare ikke ha deg uansett. det spiller ingen rolle. Voks opp å ta ansvar for selvtilliten din. bli den beste versjon av deg som er mulig. få deg en god utdannelse/jobb. bli fit med 6 pack, få deg mange gode venner og vær positiv til livet, så kommer nok jentene skal du se Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Men gjort slik folk sier; eksponer deg, likevel er det jeg som jager ... at du hater de deilige jentene vil ikke hjelpe deg mye. noen jenter vil bare ikke ha deg uansett. det spiller ingen rolle. Voks opp å ta ansvar for selvtilliten din. bli den beste versjon av deg som er mulig. få deg en god utdannelse/jobb. bli fit med 6 pack, få deg mange gode venner og vær positiv til livet, så kommer nok jentene skal du se God utdanning ;check /under arbeid Fit; på god vei PUA hjelper meg å få kontroll over noe jeg aldri har hatt kontroll over eller forstått. Jeg er ikke interessert i et langvarig forhold, bare kontroll over disse vannskelige/uforståelige menneskene. Nesten underlige. Aldri forstått meg på dem. Hvilken erfaring har du fra dette feltet, altså PUA? Kan like gjerne kalle det en ferdighet. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Det er heller ikke første gang. De var en gang jeg skulle prøve ut en neg på en jente, men jeg angrer litt i ettertid. Hun hadde allerede dårlig selvtillit, og ¨si noe så sterkt, var helt feil. Skal ikke nevne det her. Men likevel, så følte jeg at hun begynte faktisk å le mer av vitsene mine, når vi var tilstede sammen. Denne angrer litt mer på. Min hensikt er ikke å ødelegge selvtilliten til de som allerede har dårlig selvtillit, men å bruke alle 10erne og gi dem tilbake for mine opplevelser. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Men gjort slik folk sier; eksponer deg, likevel er det jeg som jager ... at du hater de deilige jentene vil ikke hjelpe deg mye. noen jenter vil bare ikke ha deg uansett. det spiller ingen rolle. Voks opp å ta ansvar for selvtilliten din. bli den beste versjon av deg som er mulig. få deg en god utdannelse/jobb. bli fit med 6 pack, få deg mange gode venner og vær positiv til livet, så kommer nok jentene skal du se God utdanning ;check /under arbeid Fit; på god vei PUA hjelper meg å få kontroll over noe jeg aldri har hatt kontroll over eller forstått. Jeg er ikke interessert i et langvarig forhold, bare kontroll over disse vannskelige/uforståelige menneskene. Nesten underlige. Aldri forstått meg på dem. Hvilken erfaring har du fra dette feltet, altså PUA? Kan like gjerne kalle det en ferdighet. Anonymous poster hash: f7ef9...852 Å se å lese vil hjelpe deg, men det som ofte skjer er at man leser og leser og leser og aldri kommer seg ut i verden å opplevd hvordan det faktisk fungerer. Kom deg ut å møt jenter. gjør feil og lær hva du må gjøre neste gang. du har allerede lært at å være snill å gjøre det jentene sier til deg ikke funker. det er mer der det kommer ifra. erfaring? jeg fikk aldri jenter pga. min lave selvtillit på videregående. Jentene ville ikke ha meg. Jeg visste ikke hvordan ting fungerte, så ikke så merkelig i grunn. Så fikk jeg øynene opp for PUA når jeg var 19 og er blitt 25 år nå. Ville lære meg hvordan jeg kunne få jenter, fordi å være en ensom ulv uten noen erfaring ikke er noe å satse på. Jeg har lært det jeg trengte å lære og har flere jenter og forhold bak meg nå. Det er en ferdighet og enkelte trenger det inn med te-skje Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Det du gjør er ynkelig og destruktivt. Hva med å bedre din egen selvfølelse istedenfor å dra andre ned? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Du er ute på ville veier TS. Du vil ende opp ensom og bitter om du fortsetter på denne stien. Ha ryggrad, baller og integritet, og damene vil falle som fluer for deg. Det er ikke mer som skal til. Å løpe rundt å være ynkelig drittsekk er den sikre veien til å tape. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Trollealarmklokkene kimer så det holder, men greit: jeg biter på. Det aller første du bør innse er at ingen skylder deg en dritt. Langt mindre sex. Sex er ingen menneskerett. Om du går i grava som ukyssa jomfru med enorme blå baller og innskrumpa, ubrukt lem er det ikke ett menneske på denne kloden som kommer til å heve et øyenbryn en gang. Skriv dette ned på en lapp, heng på speilet og les høyt for deg selv hver morgen, hver kveld og hver gang du er på dritern. Så, når du virkelig innser dette og har akseptert det - skaff deg en hobby du liker. Bli jævlig god på det. Ta vare på deg selv, tren, stell deg. Vær et ålreit menneske. Vær interessant. Gi andre mennesker en grunn til å ønske å bruke tid på deg. Omgi deg med mennesker du finner interessante. Vær tydelig med hva du vil og hva du ønsker. Da vil du få så mye sex (og andre ting du har lyst på) du bare vil, fordi du inspirerer andre til å ville gi deg det - ikke fordi du er en manipulativ drittsekk som bruker en kreativ blanding av shady argumentasjon og manglende respekt i en lek hvor andre mennesker kun er spillebrikker. Anonymous poster hash: 1de0e...fa1 1 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Her er vi med den såkalte "niceguy" spiralen igjen, ganske sikker på de som påstår at de er en "niceguy" og aldri får seg noe er ikke noen "niceguy" men heller en som ikke klarer å legge fram det de ønsker å oppnå med det motsatte kjønn. Om du er snill og grei med noen gir deg ikke en "rett" på å få noe tilbake, og hadde du faktisk vært en "niceguy" hadde du ikke forventet dette i første omgang og at du går over til denne "badguy" greia er nok et tegn på at du faktisk ikke var så god til å starte med. "Badguy" opplegget er på manipulasjon av følelser der du drar en person ned og får dem til å ønske at du satte mer pris på dem enn de faktisk ville ha gjordt, ingen liker å bli mislikt på denne måten der du mer eller mindre sprer dritt for å oppnå et ligg. Er man så desp så skaff deg en hore. Skal du være vettug så skaff deg en bedre personlighet, noe av interesse, noe å ta vare på. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg