henrik_s Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hei! når eg spelte The Hobbit demo idag fekk eg plutselig ein stygg blåskjerm. fekk ikkje med meg alt men dårr sto noen sånt som: "viss dette er første gang dette skjerm restart PC'en nå. viss dette gjentar seg skjekk om alt maskinvare er i orden eller ta ut nylig innstallert maskinvare" dette har skjedd 2 ganger, ein gang før eg kjøpte nytt RAM og 1 gang etter. The Hobbit demoen krever ett 32mb skjermkort. eg har ett integrert geforce2 mx 32mb(på Asus A7N266VM HK) bruker drivere som fulgte med HK. har DirectX 9.0b . kan det ver att PC'en blir for varm? akkuratt nå er CPU 36 grader og RAM 36 grader eller att skjermkortet blir for varmt? siden det er integrert har det nok ikkje vifte. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 kan godt være at spillet har en bug eller noe sånt. skjer det i andre spill også så ville jeg sjekka litt mer rundt på temperatur osv. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 sjekk med andre spill, det er en del minnetester du kan laste ned og kjøre, (søk etter memory/ram test på download.com) 36C på cpu er absolutt ikke varmt (hvordan du målte, og hva som er normalt, på ram vet jeg derimot ikke noe om) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå