Gjest Slettet+135sgd Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vil beskrive et problem jeg har, i håp om at noen her har erfaring med det. Dette begynte for cirka en uke siden, med at den høyre brystmuskelen min periodevis 'vibrerte' litt. Hver gang kom det rundt 4-5 kjappe rykk i den. Hyppigheten var veldig tilfeldig; noen ganger med 20 sekunders mellomrom, noen ganger med flere minutters mellomrom, og andre ganger med noen timers opphold. Det var ingen smerte eller ømhet, kun ubehagelige rykninger. Nå har visst dette gått over i 'fase 2', med nye symptomer. Periodevis får jeg en stikkende smerte som begynner på siden av det samme brystet (nesten under armhulen) og skyter ned langt armen, helt til håndleddet. Det er ganske sterk smerte, men ingen ømhet eller svakhet. Når det er over, er det helt over. I mellomtiden, mellom disse 'skytningene', merker jeg ingenting. Føler meg helt normal. Jeg kan presse hardt på siden av brystet, og langs armen, uten å merke noe ubehag. Mistenker at dette ble trigget av at jeg ganske nylig har begynt med styrketrening igjen, og muligens tatt i for hardt med militærpress, hvor den aktuelle muskelen belastes sterkt. Det røde merket viser hvor smerten begynner. Deretter går den ned langs innsiden av armen. Setter stor pris på råd om dette. Jeg har hatt den skytende smerten i rundt 2 dager, og er i 'håper at det gir seg' modus inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå