eiriksen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Skulle gjerne visst hva mitt Epsos EP-8KTA3)+) støttet av skjermkort, harddisk og minne. Skulle gjerne sett i manualen til hk'et, men jeg fikk pcen av faren min, og han fikk den bygd av den bekjent + den er noen år gammel. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Kortet heter EPoX 8KTA3+ - du finner manual og ymse info: Her edit: oops, har problemer med batterimusa - håper du finner det du trenger likevel... . Endret 19. november 2003 av Zink Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Takker så mye Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Fått litt probemer her, skulle sende en mail til de folka. Finner bare linken hvor jeg kan sende til webmaster. Får spørre her, fant det ikke ut på siden der, er ikke så god på dette emne. Hvor sotr harddisk støtter hk'et? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå