Gå til innhold

Stasjonær pc

Anbefalte innlegg

Trenger en ny stasjonær pc. Vil helst ikke bruke mer enn 6500. Ønsker å kunne klippe hjemmefilmer av og til,spille litt (det går i Sims 4,Game of thrones, far cry, city skylines og litt sånt) og ellers surfe og streame film og musikk. Hva bør jeg velge for å bli så fornøyd som mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, hvet du opp og ned på ett skrujern og forstår hvilken vei en skru går inn og ut med gjengene mangler du bare interessen :)

Det er en fordel å være ryddig og ikke ha ti tommeltotter.

Det er drøssevis med godt forklarende videoer på youtube og basert på hvor du bor er det alltids noen som er villig til å hjelpe.

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

I forslaget over følger det vel med antistatisk handbånd og, dette er greit å bruke om en har men sunn fornuft og å ikke sette sammen iført bestemors tjukkelester på vegg til vegg gulvteppe tar deg langt på vei.

Statisk elektrisitet, skrujern som glipper eller spesielle modifikasjoner(i fbm overklokking) er etter min erfaring det som oftest fører til uhell.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

HEi, jeg så litt over listen din. jeg må få gi deg et råd, er du noob på pc bygging bør du starte med ATX standard, midi tower o.l det du har valgt er veldig trangt og kan kreve litt ekstra planlegging, valg av strømforsyning, planlegging av kjøling og kabel rydding. et tips til deg bare! happy bygging og LYKKE TIL! ;)

Lenke til kommentar

HEi, jeg så litt over listen din. jeg må få gi deg et råd, er du noob på pc bygging bør du starte med ATX standard, midi tower o.l det du har valgt er veldig trangt og kan kreve litt ekstra planlegging, valg av strømforsyning, planlegging av kjøling og kabel rydding. et tips til deg bare! happy bygging og LYKKE TIL! ;)

Tror det går helt fint, for har en far som kan detta inn og ut! :p Men takker!!

Likte designet på kabinettet så mye osv..

Min tråd hvis du vil hjelpe litt:)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1711115&page=2&do=findComment&comment=23134698

Endret av Lesh02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...