Khrathrox Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei! Jeg har en gammel stasjonær PC som jeg fikk av min mor, og denne har jeg installert Windows 10 på.Etter installasjonen, installerte jeg alle driverene, og alt som skulle til for at maskinen skulle fungere slik som den skal. Etterpå gikk jeg rundt på systemet og sjekket at alt var OK. Her støtte jeg på noen merkelige disker som jeg ikke vet hva er fornoe, eller hvorfor de er der... Desse diskene har navnet: "USB Drive (G:\ - H:\) Jeg vet ikke hvordan desse diskene har havnet der, da jeg under installasjon sørget for at det bare var en partisjon på disken. Dersom jeg høyreklikker på disken(e), får jeg bare "Ukjent filformat". Se vedlagte bilder for mer informasjon. Hadde vert supert om noen kunne ha hjulpet med med dette merkelige problemet... Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Hvis du høyreklikker på Min Datamaskin og velger diskbehandling får du opp alle fysiske diskene som sitter i maskinen din og eventuelt hvor mange logiske partisjoner du har delt dem opp i. Ta en titt der og se om du blir noe klokere. Edit: I windows 10 kan du høyreklikke på startmenyen nederst til venstre og velge diskehandling derfra. Endret 25. februar 2016 av sindredl Lenke til kommentar
xRun Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Kan det være USB-enheter som gjenkjennes som disker? F.eks. printer med kortleser i, USB-porter og sånt? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Likte sensureringen din Er det noen USB enheter annet enn mus/ tastatur som er tilkoblet? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Kan det være USB-enheter som gjenkjennes som disker? F.eks. printer med kortleser i, USB-porter og sånt? Støtter denne. Det er nok en minnekortleser Diskene blir skjulte helt til du putter i minnekort da blir dem aktive. Du kan skjule disse igjen med og skru av at windows skal vise skjulte filer Endret 25. februar 2016 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Definitivt en multikortleser Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Det kan sikkert være kortleseren ja. Når jeg ser på den i ettertid, så ser jeg at der er 4 innganger på leseren, så det er sikkert den som blir registrert av systemet... Det er ivertfall ikke noen andre USB enheter enn tastatur og musikk tilkoblet... Beklager dårlig bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå