spøkelset Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 For å gjøre en lang historie kort har jeg store problemer med begge lyskene. Dette gjør det umulig for meg å spille fotball. Har forsøkt fysioterapeut, kiropraktor og alternativbehandling uten å lykkes. Har også forsøkt å gjøre flere opptreningssøvelser over tid. Når jeg tenker tilbake , mener jeg at problemene mine begynte da jeg fikk bil lappen og sluttet og sykle rundt overalt. Vurderer derfor å skaffe meg en skikkelig sykkel for å forsøke å trene meg opp på den måten. God ide? Synspunkter? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg har opplevd det samme. Det som funket best var faktisk å gå i spagat. Dvs jeg går ikke helt ut , men har tøyet gradvis mere og mere. Legger kroppen over en vanlig krakk som man pleier å hvile beina på : Ha albuene sånn nogenlunde samlet , slik at de tar av for nesten hele kroppstyngden. Strekk det ene beinet ut til siden , og senk kroppen gradvis slik at det strammer/ strekker i lysken. Ta så langt som du våger , og hold stillingen i 30-60 sekunder Reis deg opp og gjenta med det andre beinet. Gjør dette hver eneste dag. Etter hvert vil du klare å strekke mere og mere .... Sikkert ikke helt etter boka , men det funker iallefall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå