Gjest Bruker-68389 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Tenkte å sjekke stemningen for MOHAA(Medal Of Honor Allied Assault) igjen. Spillet kom ut i 2002, men som de fleste andre spill så døde communityene ut etter hvert. Av en eller annen grunn har folk begynt å spille igjen, så jeg tenkte å henge meg med på den da dette er utrolig god underholdning. Du slipper å tenke på flyt, for her flyter alt bra så gameplayet blir veldig bra. Her er et greit sted å starte: http://www.mohaaaa.co.uk/AAAAMOHAA Jeg tenkte å hjelpe deg/dere på vei med å få alt til å funke, så her er en link hvor jeg har lagt ved filer du trenger å laste ned: https://www.dropbox.com/sh/7u4hdp4ancsfosu/AACZdsMoyZc1NFuO3kjWGQDna?dl=0 Først så må du innstallere spillet(Kjøp eller last ned alt ettersom). IKKE installer Gamespy(Funker ikke lenger). Nå skal du patche spillet med denne: MOHAA_UKUS_ONLY_patch111v9safedisk.exe Etter det kjører du MOHAA Registry Fix.rar Etter det kjører du MOHAA Server Fixer.rar Nå slenger du Mohaa.exe filen du finner her MOHAA No-CD.rar over i spillmappa: C:\Program Files (x86)\EA GAMES\MOHAA Vil du legge til litt blod kan du laste ned: dagroovs_ultimate_gore.rar Ønsker du å modde litt så finnes det en del ute på nettet. Da trenger du dette programmet for å åpne .pk3 filer: Pakscape .pk3 viewer.rar Og så vil jeg anbefale på det varmeste å laste ned MOHAAHD_FINAL.zip hvilket er en texture mod så alt ser mye bedre ut enn standard. Jeg anbefaler også PakRadar som er en mod som i bunn og grunn automatisk laster ned de mods du trenger når du har launchet en server. Default = disconnect, og da må du selv finne ut hvilke filer du mangler. Det kan være greit, først som sist, og endre rettighetene du har over MOHAA-mappen som vist her, da enkelte mods krever fulle rettigheter til endring. Så lager du en snarvei til f.eks desktop eller taskbaren. Høyreklikk på snarveien og velg properties. Øverst der ser du hele adressen til snarveien. Her legger du til et mellomrom og skriver inn +set cl_playintro 0 (Slik fjerner du introvideoer så du får kjappere loading) Første gang du skal starte spillet må du høyreklikke på snarveien og velge kjør som administrator. Etter dette er det tut og kjør Jeg syntes det ville vært artig å samle et knippe norske spillere igjen, så hyl ut om du vil henge med. Om noe ikke skulle fungere så ta kontakt Endret 28. februar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå