sth Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 har bare "gode" erfaringer med demo varer fra komplett . Kjøpte ett Abit NF7-S 2.0 for ikke lenge siden som var superustabilt med masse bluescreens . Sendte det i retur og fikk ett helt nytt kort 5 dager senere , så jeg kan ikke klage jeg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) 1. Du tester ikke kortet før etter 14 dager. 2. Du slenger dritt til selger/reparatør. 3. Du slenger opp en usakelig post her på forumet der du kaster ytterlig mer dritt til komplett, ikke rart du får helt std. behandling. Ikke rart du får standard behandling? Hva skal til for å få særbehandling da? Jeg har handlet for 30-40000 hos komplott de siste årene, og på min første retur så får jeg bare sure tilbakemeldinger og de setter seg rett på bakbena. Nei, mpx.no er min nye butikk har forresten en kamerat som skal kjøpe ny pc til 8000. jeg anbefalte alt annet en komplott, pluss at fattern kjøpte ny PC til 32000 nettopp, han tenkte også å kjøpe på komplott, men jeg fikk endret det *grin* Endret 21. november 2003 av apollox Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 apollox; hvorfor kalle Komplett Data for Komplott Data? Tror du virkelig det hjelper noe særlig? Neppe. Selv om du faktisk er konsekvent og skriver Komplott hver gang, tar deg seg jo ikke ut da... Det blir som Telenor; Stjelenor, Telenor o.l. - lavmål Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kan jo begynne med å si at du desverre har vært uheldig Loggon. Og det er synd, for jeg og min bror har meget god erfaring. Selv etter at han kverka 2 Abit NF7-S pga den berømte BIOS buggen. Returer har godt som smurt, så jeg har ikke noe å klage på. Men nok om det. Kan jo nevne noen ting. 1. Demovarer er demovarer. Ingen garanti for at det aller nyeste fra samlebåndet til produsenten. Erstatningvarer er gjerne plukket fra lagerene til produsenten og kan derfor være eldre en det som selges på vanlig måte i butikkene. 2. Du har vanlig 14 dagers angrerett på demovare som alt annet hos Komplett.no. 3. Er kortet i seg selv defekt, og du selv ikke har gjordt at det har blitt defekt, så får du enten nytt, eller pengene tilbake. 4. Vær alltid snill og blid! Ha en høffelig tone på mail eller på telefon. (Dette gjelder både kunde og forhandler. Skulle en av disse være sure og grettene, så for all del ikke begynne å kjefte og smelle tilbake. Det gagner ingen av dere.) Tror du virkelig komplott.no gidder å sjekke slikt for kundene sine? Det har aldri forkommet til meg nei. De har blitt altfor arrogante og store Latterlig utsagn. Klart de gidder hvis du spør pent. Ikke nok med det, men du klarer faktisk å være stolt av at du fikk faren din til å handle et annet sted. Går det ann å bli mer barnslig kanskje? Men det er som folk sier. Demovarer er og blir demovarer. Ingen garanti at det er 100% kompitabelt med alle datakomponenter i verden. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har selv kjøpt et demo hk og de men de sendte med feil drivere og diverse annet utstyr. sende den en mail om dette og 2 dager etter på så fikk eg en brun pakke i posten med alle drivere og utsyr eg trengte i orginal embalasje. må selv si meg veldig fornøyd med komplett.no Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Kall det lavmål om du vil, det er bare uttrykk for min frustrasjon over komplett. Ordspill om du vil. Synes du at det er lavmål at folk uttaler Telenor for Stjelenor osv.? Greit nok, men jeg skjønner folk som er frustrerte. Edit: for å være ærlig, så er det mer lavmål av deg å henge deg opp i at jeg skriver komplott, siden du ikke engang skjønner hvorfor folk kaller Telenor for Stjelenor Endret 21. november 2003 av apollox Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Latterlig utsagn. Klart de gidder hvis du spør pent. Ikke nok med det, men du klarer faktisk å være stolt av at du fikk faren din til å handle et annet sted. Går det ann å bli mer barnslig kanskje? Ja, det er fullt mulig å bli mer barnslig.. Hvis du syns det er barnslig, så kan man jo lure på hvor "voksen" du er. Og nei, det er ikke et latterlig utsagn, jeg har selv spurt om slikt, og har ikke fått svar. (da har jeg spurt på en mer høflig og "voksen" måte enn i denne posten) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kall det lavmål om du vil, det er bare uttrykk for min frustrasjon over komplett. Ordspill om du vil.Synes du at det er lavmål at folk uttaler Telenor for Stjelenor osv.? Greit nok, men jeg skjønner folk som er frustrerte. Ja, jeg kaller det lavmål når normalt oppegående mennesker kaller komplett for komplott, telenor for stjelenor o.l. Hvor hadde du vært uten Telenor nå? Brukt en statsfinansiert PSTN-linje? I allefall ikke noe fastnett som går via telenettet... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Greit nok at Telenor har lagt linjenettet, men tror du virkelig at Norge ikke hadde hatt et telenett om Telenor ikke hadde lagt det? Hypotetisk sett, i en slik situasjon så ville selvsagt andre aktører lagt linjer, kanskje ikke med samme dekning, men samme service og pris tror jeg ikke de har hatt noen problemer med å overgå. Det verste eksemplet på røveri (derav Stjelenor) er ADSL med GB begrensning og refillkort. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Back to topic (..........): Dersom man ikke overholder angrefristen (forutsetter at angreretts-skjema følger med eller at slik info er gitt pr mail - hvilket Komplett alltid gjør), er man i grunnen fitten drage. Forbrukere har visse rettigheter, men disse rettighetene har sine vilkår. Om man ikke overholder vilkårene, har man ikke krav på disse rettighetene. Og dersom skjermkortet ikke passer på ditt hovedkort (slik jeg forstår deg), er det din egen feil. Komplett har ikke solgt kortet til deg - du har kjøpt kortet av komplett. Det er selvfølgelig samme saken, men les litt mellom linjene her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Pssst, kan få koble på hos oss , vi har trådløst bredbånd, privatfinansiert. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jupp, trådstarter vil nok ikke ha mye å stille opp med, med tanke på angrefristloven. Men finnes det ingen andre måter å få byttet kortet på da? Du kan jo prøve å selge det til noen som har et kompatibelt HK, for deretter å kjøpe et annet skjermkort. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det kan jo være noe annet som "forstyrrer" kortet ditt .... eller noe sånt Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) bare minner på at før telenor ble telenor, så var det televerket, og det var heleid av staten og staten det skal likssom være(selv om det er vanskelig å tro!)oss, så da det er jo egentlig våre foreldre og besteforeldres skattepenger telenor brukte når de skulle bygge ut fastnett for telefoni, bare så synd at de ser ut til å ha glemt det, og heller bruker av sitt gigantiske overskudd til å etablere seg i andre land, og når det går skeis der, så er det vi som får regningen i form av økte samtale gebyrer. Mener å huske at telenor hadde et overskudd på 1milliard her for ikke lenge siden Endret 21. november 2003 av Lord_Linus Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ontopic: Må bare si meg enig her. Forutsatt at kjøper har mottatt info om angrefrist osv, og de 14 dagene er gått, har vedkommende null og niks og stille opp med, og det er ikke noe mer å mase med. EOD. Offtopic: Slenger meg på bølgen som mener det er lavmåls å gjøre ordspill ut av firmanavn. bfisk Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg kjøpte faktisk en HEL pc som var demovare sinnsykt billig: p4 2.53 857 PE max2 80gb western 7200 avantech miditower 512 ddr dimm 333mhz geforce4 ti 4200 8x cd-brenner 52x 300w psu dette kosta meg bare 6000kr i mai i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå