Trond Olav Løkken Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Milburn Electric Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, Trond Olav. At biler med elektrisk drift ble bygd for mer enn hundre år siden, var helt nytt for meg ! Denne var svært elegant i linjene, synes jeg, - med avrundede karosserilinjer, - i kontrast til de mer "skarpskårne" linjene til samtidens biler. Det er en flott serie med bilder av biler som har fått en plass i historien ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Bestemor Ducks bil har havnet på museum? Stilig at det er en elbil da! Det var overraskende. Fin billedserie! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Bestemor Duck var det første jeg tenkte når jeg så bildet Dette er vel neppe hennes, for så vidt meg bekjent er hennes fortsatt i daglig bruk En fin og interessant serie. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 igjen en lekkerbisken fra forna dar. Modellen har vel neppe vært å se på norske veier. Gode bilder. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg