Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Månelys... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Her har du brukt bare iso100, da må du ha litt lang lukkertid. En ser det på stjernene når det blir over 15-20sek. Ikke at det gjorde noe her akkurat, det var ikke så mange av dem;) Du satt på f11 for å få fine stråler fra månen og lampene? Jeg kan ikke forstå at dere hadde måne i natt, her sludder det horisontalt nesten hele tida.. Bildet ble bra det, men det er litt trangt i bånn, men du fikk ikke plass til mer når månen står høyt... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Blue moon. Jeg tenkte først at det kanskje var en hyllest til Manchester City som vant i mesterligaen i går kveld.......men det var det kanskje ikke ? Uansett ett stemningsfullt bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Rolf !! Lukkertiden går frem av EXIF dataene , den er på 30 sek . Månen stod høyt og det var det meste jeg fikk med . Det var nok ingen hyllest til Manchester City , det er ikke min favorittklubb . Er i grunnen ikke så veldig interessert i fotball . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg