Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Flaggspett foretrekker fòrplassens fuglefrø ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Forstår godt at miljøet skal med, men kanskje burde du dempet lyset så de blir som nede da de lyse kvistene slåss litt med fuglen om oppmerksomheten. Ellers blir det jo som vanlig forbanna vanskelig å få arrestert deg på noe som helst. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ser ut til at du fått deg venner for livet i disse flaggspenne. Dette bildet må ses i fullstørrelse der skarphet og detaljer i fjærdrakten kommer til sin rett, noe som ikke er tilfelle i versjonen ovenfor. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Oi!! Var min første tanke her, det var fordi det var så utrolig skarpt og fint! Riktig flott bilde dette! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Forstår godt at miljøet skal med, men kanskje burde du dempet lyset så de blir som nede da de lyse kvistene slåss litt med fuglen om oppmerksomheten. Ellers blir det jo som vanlig forbanna vanskelig å få arrestert deg på noe som helst. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd om hvordan bildet kan forbedres ! Jeg er enig med deg at de lyse kvistene tar oppmerksomhet fra hovedmotivet, og jeg skal skrive meg ditt forslag "bak øret" for senere bruk ! M v h Albert 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Ser ut til at du fått deg venner for livet i disse flaggspenne. Dette bildet må ses i fullstørrelse der skarphet og detaljer i fjærdrakten kommer til sin rett, noe som ikke er tilfelle i versjonen ovenfor. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, dette bildet ble skarpt, og jeg burde kanskje gitt anbefaling om å se på bildet i full størrelse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Oi!! Var min første tanke her, det var fordi det var så utrolig skarpt og fint! Riktig flott bilde dette! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Fredrikstad er inne i en skikkelig godværsperiode med sol og nydelig vårvær, og det bidrar til at bildene får god kontrast ! Dessverre øker det muligheten for at lyse partier, f. eks. i fjædrakt, blir "utbrent", så jeg hadde nok litt hell når det gjelder dette bildet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Whats up man? Very nice woodpecker I have three of them at the wall at same branch I brought them with me from Sweden and they had died a natural death and my father toke them to conservator M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Whats up man? Very nice woodpecker I have three of them at the wall at same branch I brought them with me from Sweden and they had died a natural death and my father toke them to conservator M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Whats up man? Very nice woodpecker I have three of them at the wall at same branch I brought them with me from Sweden and they had died a natural death and my father toke them to conservator M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei Albert! Dette var noe av det skarpeste og mest detalj-rikeste bilde jeg har sett! Jeg vedder hatten min på at du ikke angrer et sekund på at du endte opp med D810! :-) Jeg har betraktet det på en 27 tommer, 2560x1440 m IPS... Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Hei Albert! Dette var noe av det skarpeste og mest detalj-rikeste bilde jeg har sett! Jeg vedder hatten min på at du ikke angrer et sekund på at du endte opp med D810! :-) Jeg har betraktet det på en 27 tommer, 2560x1440 m IPS... Jon Hei, Jonha. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Jeg så at bildet var skarpt, men jeg sjekket ikke så nøye før jeg la det ut. Derfor er det ekstra hyggelig å høre at skarpheten "holder mål" på en så "rå" skjerm som du har ! Du kan trygt beholde hatten, - D810 har godt og vel innfridd forventningene, så langt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg