AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Må man være fastende for mat og drikke om man skal måle parametere for stoffskifte som TSH? Jeg tror man skal være medikamentfastende. Anonymous poster hash: e000f...e92 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Nei. Men hvis du tar prøven mens du tar stoffskiftemedisiner vil den vise hvor bra stoffskiftet er med medisinene, ikke uten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Nei. Men hvis du tar prøven mens du tar stoffskiftemedisiner vil den vise hvor bra stoffskiftet er med medisinene, ikke uten. Det som menes er at man ikke skal utsette dagens dose til etter man har tatt blodprøven. Levaxin brytes veldig sakte ned i kroppen. Anonymous poster hash: e000f...e92 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 ikke Anonymous poster hash: e000f...e92 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Du kan jo tolke det laboratoriet skriver: http://www.furst.no/analyse-og-klinikk/analyser/tsh/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Du kan jo tolke det laboratoriet skriver: http://www.furst.no/analyse-og-klinikk/analyser/tsh/ Står ingenting der om medikamentfaste. Men samme det, jeg bare hører med legekontoret når jeg bestille time. Anonymous poster hash: e000f...e92 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Står ingenting der om medikamentfaste.Nettopp. Altså skal du ikke faste. Men hør med legekontoret for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Nettopp. Altså skal du ikke faste. Men hør med legekontoret for sikkerhets skyld. Ja, du kan ha rett i at det er det det betyr. Takk for svar. Kjedelig å møte opp og så måtte fra hjem igjen. Slitsomt. Anonymous poster hash: e000f...e92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå