MultiGamerClub Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ettersom jeg drepte pcen for en stund siden fikk jeg fikset det OG vist hvordan jeg gjør det selv, men med Windows 10 ISO'en kan jeg IKKE velge 64-Bit eller 32-Bit (64-bit er det jeg må ha.) og etter det har jeg lest litt på nettet HVORFOR denne pcen ikke kan oppgradere til 64-Bit når det er det jeg ALLTID har hatt på pcen og etter jeg fikk 32-Bit har RAM'en blitt halvert.. kan kun bruke 3,46 gb ram etter jeg fikk 32-Bit.. Ser bare minus med dette fordi grafikken jeg kan ha er halvert på nesten alt -_- Finnes det en ISO som faktisk gjør at jeg kan velge Operativ system Bit? Ettersom windows 10 nettstedet ikke lar meg velge lenger, og ja, begge disker er renset/slettet/formatert så de kan begge brukes på nytt. Med den ene HDD disken er død og 64-Bit kan ikke velges i starten av Windows 10 ISO. Noen andre som kan hjelpe meg med dette problemet? Prøvd 2-3 ganger i går og finne problemet men det hjelper ikke seg ettersom jeg finner ingen andre som har dette problemet -_- Prøvde og finne minnefeil når jeg hadde "32-Bit" men da stoppet den helt og pcen slo seg av... *SUKK* - MultiGamerClub Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Da jeg lagde tilsvarende minepinne fikk jeg spørsmål om jeg skulle ha opsjon for 32-bits eller 64-bits. Dette var med 1511-utgaven av Windows 10. Prøv å lage USB-sticken på nytt og les litt mer på valgene. . Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Last ned media creation tool og velg å oppgradere en annen pc. Du får da lastet ned den versjonen du vil ha, enten for å lage en usb stick eller en iso fil. https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Last ned Media Creation Tool og kjør denne Velg 'Create installation media for another PC' Velg ønsket språk og versjon (Home eller Pro) Velg 'Both' på arkitektur Velg ISO file og last ned Lag en minnepinne med Rufus på denne ISO filen. Endret 25. februar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Det er løst, snakket med onkelen min om det og fikk til og installere en Windows 10 ISO 64-Bit, måtte laste ned HELE windows 10 og fjerne 2 root filer gjemt litt bak i systemet. (Der hele w10 lagres fra starten av, dette gjelder også 29 juli versjonen/build'en.) Takker for svar, men fikk det av en IT-spesialist ^_^ *Løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå