okjo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Bølgen kommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det en brettsurfer på vei utover her? God skarphet med frys i godt lys som henter ut både linjer og farger samt detaljer ellers. Har jo vært konkurransesvømmer innenfor handicapidretten i 13 år, men selv i mine velmaktsdager ville jeg ikke ha bytta med modellen her. Prøvde meg på noen 5-6 metere på Tobago i 1980 og ble slått i bånn og rulla på land. Etter tre forsøk ga jeg opp og da hadde det røde flagget også kommet opp på stranda. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Særdeles truende bølge ! Hadde ikke vært noe for meg nei. Meget godt fotoarbeid. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg elsker å bade i bølger, men da gjerne en litt varmere utgave enn dette. Et helt fortreffelig bilde, nydelig farge/lys på bølgen. Persoonen setter litt perspektiv på ting. 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Tusen takk folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Heftig bilde, som ser mer dramatisk ut enn det er, når man har lært å møte bølger på vei ut. Flott størrelse på bølgen. Trodde jeg skulle knekke ryggen en gang jeg ble med til bunns etter at det brøt. Kom fra det uten overhud på store deler av underarmen som eneste skade. Voldsomme krefter.. Flott å se hvordan lyset spiller i vannet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg