Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Serie sett gjennom høl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Fantastisk flott serie, favoritten er V2 Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 V2 er min favoritt også For å være ærlig så synes jeg du har dratt litt for hardt i spakene her. Det er vel sånn du vil ha det, og det er greit det. Jeg kunne tenkt meg et litt softere uttrykk, men det er meg det Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 V2 er min favoritt også For å være ærlig så synes jeg du har dratt litt for hardt i spakene her. Det er vel sånn du vil ha det, og det er greit det. Jeg kunne tenkt meg et litt softere uttrykk, men det er meg det Originalene var ikke av beste kvalitet så da måtte det nok bli litt mer spakdragninger og grafisk. Jeg blar av og til i gamle bilder som aldri ble funnet gode nok til å presenteres, men som jeg nå forsøker å forbedre litt da jo også fotoredigeringsprogrammene har blitt mye bedre samtidig som mine kunnskaper og ferdigheter vel også har kommet seg litt. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, Roar. En virkelig original og severdig serie med bilder fra Colloseum i El Djem, - en gang verdens tredje største amfiteater, med plass til 35 000 personer ! Det er nok ett fåtall besøkende som har valgt en slik synsvinkel, men det har gitt spennende bilder ! Jeg synes alle bildene er flotte, men holder en "knapp på" versjon 4. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Fin serie og dokumentasjon av eldre bygningsmasse med interessante detaljer. Du har kanskje V1 som favoritt i og med at det plassert først. Min lille favoritt blir imidlertid V2. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Virkelig en flott serie bilder fra Colloseum, El Djem! Spennende etterarbeid og er enig med de som velger seg V2 her. (Og som alle bilder her bør man absolutt benytte seg av "fullstørrelse"-knappen.) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg