Niklasp Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vi har trukket en vinner av ukas konkurranse.KONKURRANSE: Vant du en Samsung Galaxy S7 Edge? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det mange som går inn på desse artiklene? Om man har vunnet, så tar dere jo kontakt før dere legger ut denne posten.. En bedre overskrift er vell "Sjekk hvem som vant en S7, for om vi ikke har tatt kontakt var det vertfall ikke deg." 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Alt er nå juks og fanteri, iallfall frem til jeg eller noen jeg kjenner vinner 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg har vunnet noe før (noen år siden nå, menmen) og da fikk jeg vertfall en telefon, og så dukket navnet mitt opp på en sånn side noen dager senere.Regner med det er bare for å få klikk --> mer visning i reklame --> profit Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 For noen er det raskere å sjekke denne siden enn å sjekke alle mailkontoene og aliasene sine om de har vunnet. Mener tek.no svarte at de ikke hadde noe filter som sjekket om noen hadde registrert flere "lodd" i konkurransene på spm om dette. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gratulerer, men ganske enig i kommentarfeltet.. er med hver eneste gang og har aldri vunnet noe her.. trist.. men det store "smilefjeset" jeg hadde før da jeg deltok forsvant for noen år sida xD Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 "For alle dere som ikke vant - ikke vær redd, det kommer flere konkurranser i framtiden!" Hjelper ikkje med fleire konkuranser om vinnersjansen er lik 0. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 For noen er det raskere å sjekke denne siden enn å sjekke alle mailkontoene og aliasene sine om de har vunnet. Mener tek.no svarte at de ikke hadde noe filter som sjekket om noen hadde registrert flere "lodd" i konkurransene på spm om dette. Du får ikke sende inn svar flere ganger (ikke med samme E-post hvertfall) Kan jo sefølgelig bruke flere adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg