Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 The Flame in the Flood tilbyr et annerledes dommedagseventyr enn det vi er vant med.ANMELDELSE: The Flame in the Flood Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Ja, jeg kan si meg forsåvidt enig i at et "Rinse and Repeat"-mønster kan fort bli kjedelig i lengden. Kanskje de slipper en expansion-pack i tiden fremover som kan gjøre spillet litt mer variert, og kanskje litt mer engasjerende. Må si at jeg virkelig liker konseptet "Do or Die" i motsettning til "Kill or be killed" konseptet som må alt for mange andre slike spill har basert seg på opp gjennom årene. Det begynner nesten å bli klisje..., i hvert fall i mine øyne. Så dette konseptet har potensial til å bli noe stort...,med litt fiksing og triksing her og der. 6 av 10 i score var ikke værst for et spill som potensielt kan bli litt ensformig og repiterende i lengden. Er fristet til å prøve dette her. Endret 25. februar 2016 av BizzyX78 Lenke til kommentar
asgarin Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Synd det ikke ble bedre og mer variert, men må no kteste selv uansett,har alltid vært fan av post apokalyptiske spill:) Liten rettelse, Beef Jerky er vel tørket kjøtt, ikke hakket kjøtt Derfor det holder seg, veit du 1 Lenke til kommentar
dapre Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Sotkake ? Nei, det høres definetivt ikke godt ut, men så er det kanskje litt bedre med en ASKEkake ? Noe som vist nok skal være godt mot kvalme og en mage i opprør 1 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Synd det ikke ble bedre og mer variert, men må no kteste selv uansett,har alltid vært fan av post apokalyptiske spill:) Liten rettelse, Beef Jerky er vel tørket kjøtt, ikke hakket kjøtt Derfor det holder seg, veit du Takker så meget Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Sotkake ? Nei, det høres definetivt ikke godt ut, men så er det kanskje litt bedre med en ASKEkake ? Noe som vist nok skal være godt mot kvalme og en mage i opprør Gått litt fort i svingene her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå