johan kristian Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Action Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Blinkskudd dette ! Selv om den ofte jakter i nærområdet etter småfugl er det ikke så lett å få tatt bilde av den. Du vet jo aldri når den dukker opp. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Sjeldent å få bildet av noe sånt, så dette er litt av et blinkskudd, gratulerer med dette Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Kæmpeflott action bilde og ja sikkert bare gang i livet ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Flott "æksjen" foto. Da gjelder det at kamera ikke er innstilt for annen fotografering og derfor lar jeg kamera alltid stå på P for program og lar det styre for korreksjoner kan gjøres i etterarbeidet. Det ble mye fjær her i fin kombinasjon av skarphet og bevegelsesuskarphet. Nå vet jeg jo ikke hva du har i originaler, men jeg tenker litt mindre luft til venstre og litt mer til høyre. Kanskje ørlite mer luft oppe også så man ikke får følelse av vingespiss kant i kant med ramma selv om det jo er 1 mm. klaring. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, Johan Kristian. Dette er et virkelig actionpreget blinkskudd ! Eksponering, skarphet, farger, - dette "holder" i massevis, og det er vel sannsynlig, som du skriver: "Kanskje en gang i livet ?". M v h Albert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Overraskende bra; det er ikkebare å fange disse disse effektive predatorer i aksjon. Ser ut som det nettopp har slått byttet. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Takk...takk til dere. Ikke mer å gå på i øvre kant Roar, men kunne kanskje ha fått litt mindre luft på venstre side, enig der men dette gikk fort for seg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg