Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vinterferie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Flott, liker alle linjene som drar blikket mot det mørke huset der veien svinger. Kledelig i s/hv. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Flott, liker alle linjene som drar blikket mot det mørke huset der veien svinger. Kledelig i s/hv. Mvh Oddmund Hehe..det er ikke i sort/hvitt...det bare ER sort/hvitt Takk for fin kommentar Oddmund! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Minner meg om et svart/hvitt bilde fra 40 - 50 åra. Men så forstår jeg at du i etterbehandlingen har gitt bildet et uttrykk som kan minne om dette. Slett ikke ueffent, og lommekamera holder i lange baner til dette. Synes det ble bra jeg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Sola skinne i Oslo, men tempen ligger fortsatt såvidt under -0- nå klokka viser Ca. 11.50. Angående nedre høyre hjørne tenker pirkepinnen muligens at du kunne hatt med litt mer ut mot høyre mens de nakne kvistene som stikker inn fra siden kunne fått smake kloner - vel vitende om at en del naturfotografer bestemt mener at kloning i naturbilder er helligbrøde. Ellers fine linjer i et bilde som vel viser fint vær ute å være inne i som far min sa. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Minner meg om et svart/hvitt bilde fra 40 - 50 åra. Men så forstår jeg at du i etterbehandlingen har gitt bildet et uttrykk som kan minne om dette. Slett ikke ueffent, og lommekamera holder i lange baner til dette. Synes det ble bra jeg. Mvh Ragnar Tusen takk for det Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Sola skinne i Oslo, men tempen ligger fortsatt såvidt under -0- nå klokka viser Ca. 11.50. Angående nedre høyre hjørne tenker pirkepinnen muligens at du kunne hatt med litt mer ut mot høyre mens de nakne kvistene som stikker inn fra siden kunne fått smake kloner - vel vitende om at en del naturfotografer bestemt mener at kloning i naturbilder er helligbrøde. Ellers fine linjer i et bilde som vel viser fint vær ute å være inne i som far min sa. Roar Det var nå helt greit å være ute også, hadde termodress på, så jeg ble ikke kald selv om jeg skal stoppe alle steder og ta bilder. Stod ei stund og venta på toget, men det kom aldri....kan du skjønne... Takk for fin kommentar Roar! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, Helene. Ja, værmessig har denne vnterferieperioden vært helt fantastisk her i Fredrikstad, - det er godt vårvær, - som om det skulle være langt uti mars ! Det har blitt noen fototurer, men jeg har ikke tatt et så stemningsfullt og litt trolsk bilde som det du viser her ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Hei, Helene. Ja, værmessig har denne vnterferieperioden vært helt fantastisk her i Fredrikstad, - det er godt vårvær, - som om det skulle være langt uti mars ! Det har blitt noen fototurer, men jeg har ikke tatt et så stemningsfullt og litt trolsk bilde som det du viser her ! M v h Albert. Hei Albert! Gleder meg til å se noen turbilder fra deg! Været har vært og er enda, et rent helvete her på sunnmøre bare sørpeføre hver eneste dag. Hyggelig med kommentar fra deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Et kunstverk av et bilde som også burde vært forsøkt i s/hv versjon . Flott komponert med fine linjer innover i bildet pluss en fin og soft etterbehandling . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg