fjarle Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Liten brikke sporer kjæledyret ditt, og vet hvor det gjemmer seg.SNIKTITT: Endelig kan du ringe katten Lenke til kommentar
Jeuhrn Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 | Men slike forsikringer er dyre 120 spenn i måneden for forsikring på katten min. Ikke så sinnsykt dyrt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Syntes de så relativt store ut jeg? Katten min er hvertfall såpass aktiv ute at jeg ikke vil se på det som forsvarlig å ha noe såpass stort hengende på halsbåndet eller hvor enn det er meningen at den skal plasseres. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg tipper den "katta" er ektefellen. Hvor interessert er jeg i kattas natteliv? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Kjempelurt til hunden. Så lenge de ikke setter seg fast så de mister de da Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 | Men slike forsikringer er dyre 120 spenn i måneden for forsikring på katten min. Ikke så sinnsykt dyrt. Synes heller ikke dyreforsikring er spesielt dyrt. Har 4 hester, to over 20 år gamle pluss to hunder og to katter til 1100,- i mnd. Ikke verst sammenlignet med det jeg har spart i dyrlegeutgifter bare de siste to årene :-) Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vurde vært oblikatorisk med forsikring på dyrene, like så som det er med bil. Betaler vel en 700 i mnd for 3 katter og 2 hunder, og må bare si vi har spart mange kronene etter et par behandlinger. Ikke for å spore helt av artikkelen, men dere som nevnte forsikring Lenke til kommentar
Korken Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har selv testet Podtrackers.com, og det fungerte temmelig dårlig. Den bruker også GSM (2G) og GPS signaler, men det var faktisk veldig sjeldent at den fungerte ordentlig - selv med "fri sikt" mot himmelen og bra vær. Kanskje denne er bedre. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) | Men slike forsikringer er dyre 120 spenn i måneden for forsikring på katten min. Ikke så sinnsykt dyrt. 7000-8000kr for en Dogo Canario i året.... Endret 25. februar 2016 av Uxzuigal Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Slike tanker du har om katter? Legger det sleipe pelsdyret ut på vift? Nytt dyr til pelsdyrnæringen, var det du hintet om? Endret 25. februar 2016 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Syntes de så relativt store ut jeg? Katten min er hvertfall såpass aktiv ute at jeg ikke vil se på det som forsvarlig å ha noe såpass stort hengende på halsbåndet eller hvor enn det er meningen at den skal plasseres. Var den særlig større en en pacemaker da? Kunne jo laget sterile og kroppsvevskompatible utgaver for å operere inn? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er jo mer enn jeg betaler for forikringen min som alt av innbo (inkl inntil 1år gammel mobil) med 1000kr egenandel det... Men nå trenger ikke jeg katte forsikring jer jeg bor uansett så. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Slike tanker du har om katter? Legger det sleipe pelsdyret ut på vift? Nytt dyr til pelsdyrnæringen, var det du hintet om? Tenkte det same, enkelte setningar i artikkelen fekk det til å sjå ut som at forfattaren ikkje tykkjer noko særleg om kattar... Lenke til kommentar
G Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Katt ville ikke vært et favorittkjæledyr for meg. Men, jeg liker veldig godt dyr, så jeg har ikke noe i mot katter bare jeg slipper å ha det selv. De kan remje noe forferdelig nattestid om de får utfolde sine nattlige behov. Sånn er det bare. Jeg forstår godt at andre har glede av katter. Kaniner som nesten aldri lager lyd er også litt kjedelig. Forstår at mange dyr kan gi liknende glede for det om. Litt mer engasjerende med hund da. Liker godt fugler også. Endret 26. februar 2016 av G Lenke til kommentar
MissLady Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Da mener jeg denne ser vel så bra ut. Eller bedre. http://teddi.no/produkt/gps-peiler-ting-barn-hund-katt-trygghetsalarm/ Forøvrig synes heller ikke jeg at dyreforsikringer er spesielt dyrt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Mini APRS sender, dog amatørradio sertifikat trengs. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Da mener jeg denne ser vel så bra ut. Eller bedre. http://teddi.no/produkt/gps-peiler-ting-barn-hund-katt-trygghetsalarm/ Forøvrig synes heller ikke jeg at dyreforsikringer er spesielt dyrt. Den var jo også stor og stygg. Husk å henge den på bjellene til katten, hunden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg