Ed_Solheim Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen some vet om noen "normale" butikker i Olso området som har EOS 300D på lager? Jeg er såååå sugen på kamera -- Edwin Lenke til kommentar
terjed Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Så at Spaceworld Jessheim hadde et kamera hvertfall. Ikke akkkurat Oslo, men ikke langt unna heller :-) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vanskelig å få tak i ett slikt ett gitt. Noen har det nok, men de er stort sett rådyre. Oslo Kameraservice reklamerer med 300D inkl. 18-55 linse til 12.000... det er over 1000 kroner dyrere enn der jeg jobber. Men vi har det jo ikke på lager heller da... sikkert pga. prisen. Vi har også venteliste... Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kan ikke unngå å se at de butikkene som har 300D inne for tiden enten selger det til overpris eller er utenlandske. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ser at Fotovideo.no har kameraet på lager til 9950,-kr. Synes ikke det er overpris. Det er tross alt ikke snakk om paralell-import....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå