herzeleid Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 I utgangspunktet ingen dårlig ide å patruljere gatene for å skape trygghet for unge kvinner ift muslimske gjenger. Men de klarer jo ikke å patruljere så ofte at de virkelig kan forhindre noe... Noe sier meg at denne gruppa kommer til å stelle i stand noe katastrofalt ganske fort. Og jeg tror ikke det er bra for unge gutter å bli medlemmer av en slik gruppe, som har bånd til norrøne og nazistiske grupper. Jeg er igrunn overasket over at de ikke har laget noe bråk enda. Det virker jo ikke akkurat å være snakk om kremen av iskrem dette her. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/odins-soldater/denne-mannen-patruljerte-med-odins-soldater/a/23624023/ Her har vi en av Odins soldater, som milits i Ukraina. Romkameraten, som også er med i Soldiers of Odin, er kompis med nynazisten Viacheslav Datsik. Flere er på listen til PST. Men, det er sikkert tilfeldig. Norges stolte sønner. Eller ikke. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/odins-soldater/denne-mannen-patruljerte-med-odins-soldater/a/23624023/ Her har vi en av Odins soldater, som milits i Ukraina. Romkameraten, som også er med i Soldiers of Odin, er kompis med nynazisten Viacheslav Datsik. Flere er på listen til PST. Men, det er sikkert tilfeldig. Norges stolte sønner. Eller ikke. Legg også merke til at de poserer med våpen på akkurat samme måte som islamister , eneste forskjellen her er mindre skjegg , lys hudfarge og at flagget på veggen uheldigvis er norskt. At de ikke ser ironien i dette selv er jo bare tragisk. Få heller litt mer synlig politi i gatene å få disse gutta vekk. De beskytter kanskje jentene , men det fører kun til at der blir værre totalt sett. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva gjelder Allaahs Soldater, ville jeg sett på dem som en stor vits hvis det ikke var for at de tyr til voldstrusler for å påtvinge mennesker deres hjernedøde og menneskefiendtlige overtro. Det samme gjør alle politikere. Denne diskusjonen handler egentlig om deg og ditt, akkurat som alle andre diskusjoner. Monodiskutant. 2 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva synes folket her inne om odins soldater? Har de en reell nytte eller er de kun et problem på toppen av alt annet? Når ordensmakten ikke tar narkotikasalg på gatehjørner og overfallsvoldtekter alvorlig, da synes jeg det er på sin plass å danne et slags borgervern. Husk at denne typen forbrytelser i all hovedsak begås av innvandrere. 2 Lenke til kommentar
Alf Ivar Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Etter at Ronny Alte nå er kastet ut av soldatene, etter tidligere å ha blitt kastet ut av Norwegian Defence League og Pegida, lurer jeg litt på hva hans neste prosjekt blir. Alte Kameraden? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva synes folket her inne om odins soldater? Har de en reell nytte eller er de kun et problem på toppen av alt annet? Flere natteravner og lignende grupper - ja takk. Et borgerven sammensatt av høyre-ekstremister, ny-nazister, rasister og annet menneskelig søppel - ikke faen. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Når ordensmakten ikke tar narkotikasalg på gatehjørner og overfallsvoldtekter alvorlig, da synes jeg det er på sin plass å danne et slags borgervern. Husk at denne typen forbrytelser i all hovedsak begås av innvandrere. Du støtter også Allahs Soldater, ikke sant? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Når ordensmakten ikke tar narkotikasalg på gatehjørner og overfallsvoldtekter alvorlig, da synes jeg det er på sin plass å danne et slags borgervern. Husk at denne typen forbrytelser i all hovedsak begås av innvandrere. Du støtter også Allahs Soldater, ikke sant? Jeg støtter alle som gjør tilværelsen sur for nordafrikanske narkopushere og deres likemenn. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg støtter alle som gjør tilværelsen sur for nordafrikanske narkopushere og deres likemenn. Mitt ønske om fri innvandring og legalisering av narkotika blir innertier da tenker jeg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ditt ønske om å kun diskutere ditt tema i alle diskusjoner er innertier. Deg og ditt, alltid, uten unntak. Monodiskutant. 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Vi trenger ikke lekesoldater i gatene. Odins soldater burde bytte navn til for eksempel natteravn eller bare Venner. Jeg tror mange ikke innser at nordmenn begår kriminalitet også og at politiet ikke har ubegrenset med resursser, vi har absolutt godt av at flere mennesker bryr seg og vil gripe inn når noe skjer. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Odins Soldater er nok bare starten. Det er helt naturlig at det oppstår rasistiske grupperinger når man har den politiske tilstanden som er å finne nå. Det starter med disse gutta her, så er det plutselig en innvandrer som voldtar noen eller løsner et skudd mot en av disse soldatene, og så er det plutselig full fres. Norge er i ferd med å bli et klassesamfunn, det også, og sånne som Odins soldater bidrar til dette. Nå blir det snart ordentlig voldelig! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/odins-soldater/denne-mannen-patruljerte-med-odins-soldater/a/23624023/ Her har vi en av Odins soldater, som milits i Ukraina. Romkameraten, som også er med i Soldiers of Odin, er kompis med nynazisten Viacheslav Datsik. Flere er på listen til PST. Men, det er sikkert tilfeldig. Norges stolte sønner. Eller ikke. Hva er det med våpen, tatoveringer og bar overkropp? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Odins Soldater er nok bare starten. Det er helt naturlig at det oppstår rasistiske grupperinger når man har den politiske tilstanden som er å finne nå. Det starter med disse gutta her, så er det plutselig en innvandrer som voldtar noen eller løsner et skudd mot en av disse soldatene, og så er det plutselig full fres. Norge er i ferd med å bli et klassesamfunn, det også, og sånne som Odins soldater bidrar til dette. Nå blir det snart ordentlig voldelig! Eller så er det en av disse blod narkomane vikingene som voldtar en innvandrer... 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Whatever, bråk blir det uansett. Får bare krysse fingrene og håpe på at jeg og mine ikke havner i skuddlinjen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Whatever, bråk blir det uansett. Får bare krysse fingrene og håpe på at jeg og mine ikke havner i skuddlinjen. Helt enig, tror jeg skal melde meg inn i natteravnerne så jeg kan passe på odins S. Om de kommer til byen, enda ikke sett noe grupperinger, heldigvis. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Det er også en problemstilling at slike grupperinger trekker til seg litt "enkle" og mindre intelligente mennesker. Ku Klux Klan har jeg hørt slet med det. Jeg syntes det er bra folk vil hjelpe til, men å kalle seg soldat og patruljere rundt i gater er lite gjennomtenkt. Bli heller med i natteravner, eller lag en alternativ gruppe med et nøytralt navn. Endret 1. mars 2016 av Pycnopodia 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er også en problemstilling at slike grupperinger trekker til seg litt "enkle" og mindre intelligente mennesker. Ku Klux Klan har jeg hørt slet med det. Jeg syntes det er bra folk vil hjelpe til, men å kalle seg soldat og patruljere rundt i gater er lite gjennomtenkt. Bli heller med i natteravner, eller lag en alternativ gruppe med et nøytralt navn. Nå vill jeg vell tørre å påstå at både ledere og medlemmer i disse grupperingene ligger under gjennomsnittet i intelligens, men ja vil en hjelpe til søker en lykken hos vell etablerte grupper som natteravnene eller melder seg opp til opptaket til PHS. Men disse menneskene kler seg bevist som "kjeltringer" og patruljerer gatene med muskelhunder, mens de mener de er bare der for å passe på. De driter seg loddrett ut. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er også en problemstilling at slike grupperinger trekker til seg litt "enkle" og mindre intelligente mennesker. Ku Klux Klan har jeg hørt slet med det. Jeg syntes det er bra folk vil hjelpe til, men å kalle seg soldat og patruljere rundt i gater er lite gjennomtenkt. Bli heller med i natteravner, eller lag en alternativ gruppe med et nøytralt navn. Nå vill jeg vell tørre å påstå at både ledere og medlemmer i disse grupperingene ligger under gjennomsnittet i intelligens, men ja vil en hjelpe til søker en lykken hos vell etablerte grupper som natteravnene eller melder seg opp til opptaket til PHS. Men disse menneskene kler seg bevist som "kjeltringer" og patruljerer gatene med muskelhunder, mens de mener de er bare der for å passe på. De driter seg loddrett ut. Enig med begge, folk som hiver seg på sånt har nok en agenda utover å hjelpe gamle damer over gata for å si det sånn. Ser nå Ronny Alte ikke lenger er talsmann for gruppa da det ble konflikt om hva de skulle mene utad med tanke på Allahs Soldater (som har blitt vurdert som bare ett ironisk utspill ifra Islamistene i Profeten Ummah etter opprettelsen av Odins Soldater), dette er vel heldigvis regelen for alle grupperinger på ytterste høyre, alltid bare surr med samarbeid, logistikk og ledelse. Og da kommer vi vel tilbake til dette med "enkle" mennesker, blir vanskelig å organisere noe ordntlig når hodene er tomme... For ordensskyld så var det visst Alte som syntes gruppen var for milde i reaksjonene mot denne fiktive Allahs Soldater gjengen og ble dermed kastet ut av mer moderate folk i Odins S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå