Quinsy Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hei. Jeg har noe brukt kamera utstyr som ikke blir brukt lenger. Objektiv: Tamron AF 28-300mm F/3.5-6.3 (IF) Macro Sigma 150mm 1:2.8 APO Macro DG HSM Kamera: Canon 500D Stativ: Gorillapod Alta + 264AP Noen som vet hva jeg kan få for dette utstyret (spesielt med tanke på objektivene som sikkert er mest verdt)? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hvilken gorillapod modell er det? Lenke til kommentar
Quinsy Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Hvilken gorillapod modell er det? Det jeg finner på den av tekst er dette: JOBY og toppen hvor man fester kamera står det: FLM Centerball 24 (tror den kosta rundt 1000-lappen jeg, hele greia altså) Ligner på denne : http://www.japanphoto.no/gorillapod-pro-focus#.Vs4X8pzhCUk bortsett fra toppen. Endret 24. februar 2016 av Quinsy Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Joby er navnet på firmaet som produserer/selger gorillapod, det finnes mange varianter av pod'en så du burde finne ut hvilken størrelse/type du har. Team biathlon har bruktpriser, men beklageligvis ser det ut som de ikke har oppdatert siden på en stund, men en liten pekepinne på prisnivået ser du nok. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ja, jeg trenger en, men vil helst ha den "beste" eller sterkeste de har. Og helst med ball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå