kimare Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ser ikke denne er diskutert her. Men Xiaomi mi5 er lansert på MWC. www.androidpit.com/xiaomi Utfra specs ser den helt perfekt ut. SD820 3gb/4gb RAM 32/64/128gb lager Ikke minst har de vært fornuftige mtp valg av skjerm med 1920 x 1080 som forhåpentlig medfører bedre batteritid. Pris fra ca $300. Sist jeg prøvde en Xiaomi med miui var ikke akkurat det en opptur. Uansett vil jeg anta at flere her finner denne interessant. Da andre kineske produsenter som Oppo, OnePlus vil ligge i samme prissjiktet med sine toppmodeller. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ser fin ut den. Likte ikke at en har bakside i glass, men Pro utgaven skulle ha keramisk bakside. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Veldig interessant! Gode specs, "rent" design. Definitivt mye for pengene! Hvis den støtter alle norske frekvenser, skal jeg sterkt vurdere et kjøp. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) http://www.gizchina.com/2016/02/26/xiaomi-mi5-lte-bands-confirmed-as-137-only/ Ser ut til at den kun støtter to av tre 4G-frekvenser i Norge. For min del likevel en meget interessant telefon, da jeg bruker lite mobildata og holder meg stort sett til Wifi. Virker som en telefon med svært god verdi for pengene sammenlignet med andre flaggskip, selv med moms og frakt tatt i betraktning. Spent på anmeldelsene nå, samt hva Huawei har fått til med P9-modellen, som visstnok er like rundt hjørnet. Noen som vet hvor viktig 800 mhz-båndet er? Såfremt man ikke bor i distriktene, skal ved vel holde med de to andre båndene? Endret 26. februar 2016 av Walter_White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå