laffatuse Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hei jeg har en note 4 som plutselig la på under samtale og den sa jeg ikke hadde simkort. Noen som veit hva det kan være? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Slå den av og på, evt ta ut og inn simkortet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Dårlig kontakt med simkortet, kan lett skje om du har ett simkort som er gammelt og slitt. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 samme problemet har jeg med min også,kan skje flere ganger om dagen,ser ut som at ganske mange sliter med samme problemet på note 4. så har sjekket endel linker ang andre som har samme problemet,og et av tipsene er bla og slette cachen på mobilen. Lenke til kommentar
Edward Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Har hatt dette problemet med min S4. Det var hardwarefeil og den fikk nytt hovedkort - 2 ganger. Sist jeg gadd undersøke på XDA-dev virket det som om dette var en helt vanlig feil når begynte å bli litt gammel, og at Samsung i det store og hele gjemte seg bak at garantien gjerne løp ut før problemet dukket opp. Min S4 er nå på sitt fjerde hovedkort og finner nye måter å fuske på hver gang så jeg ikke får hevet kjøpet. Siste nytt er at den mister nettverk, så skrur den seg av, så nekter den å boote - og så hevder verkstedet at de ikke finner noen feil, og så resetter de den til fabrikkoppsett for n'te gang. Endret 4. mars 2016 av Edward Lenke til kommentar
iphoneist Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Okei får sende den inn så får de se på den takk får hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå