avedon Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Speilbrytning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg tror nesten jeg ville kuttet bort elvebredden her, den virket kanskje litt forstyrrende på den ellers flotte speilingen. Fint bilde ble det uansett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Tok et par sekunder før jeg oppdaget endene her. Burde kanskje vært eksponert før eller etter at de passerte i refleksen av de kraftige mørke stammene? Men fine speilinger i vann ble det jo og jeg scrollet opp og dekket til bredden her slik at bare speilingene ble tilbake. Blir kanskje like bra det for bredden trekker oppmerksomhet bort fra hovedmotivet som vel er endene. Men så er det herrene Smaken og Baken som jo også skal ha et ord med i laget da. Roar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2016 Takker så mye for kommetarene Helene og Roar. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg