ATWindsor Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Slysoft er stengt pågrunn av copyright. (begynner å bli stadig mer lei av den gjengen nå, å se hvordan de herjer på youtube er kvalmt). Hva nå? Hvor skal man få tak i film av høy kvalitet? Bluray er jo ikke brukbart uten anyDVD hd. AtW Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Fullstendig håpløst. Kommer jo bare til å ende med at jeg slutter å kjøpe BluRays.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Håper for guds skyld de publiserer alt open source. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor ikke kjøpe riktig sone da? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor ikke kjøpe riktig sone da? Fordi filmen ikke finnes i den sonen? Fordi den andre var billigere? Fordi du var i det landet og fant den filmen? Fordi du vil ha backup av tingene du eier? Fordi du vil unngå reklamen i produktene du eier? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor ikke kjøpe riktig sone da? Jeg bruker det ikke for å spille av en annen sone. (vanligvis ikke ihvertfall) AtW Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Har vært én BluRay jeg har kjøpt i en annen sone, og det var fordi jeg ikke fant den i "riktig" sone. Ellers bruker jeg det til å rippe samtlige BluRays jeg kjøper, siden jeg ønsker å spille dem av i Kodi. Jeg har faktisk ikke noe å spille av BluRays med overhodet, annet enn den interne spilleren i PCen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 BluRays jeg kjøper ripper jeg med MakeMKV og komprimerer med Handbreak. 0Stress. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hm., den fungerer her enda. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hm., den fungerer her enda. Programmet fungerer, selskapet som lager det er nedlagt.. som betyr ingen flere oppdateringer. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hva gjør jeg nå? Til nå har jeg kjøpt blu-ray. Hvilket alternativ gir bransjen meg? Netflix? Latterlig.. Burde vel heller konsentrere som om de torrent greiene i stedet for å "ta" de som kjøper og betaler. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hva gjør jeg nå? Til nå har jeg kjøpt blu-ray. Hvilket alternativ gir bransjen meg? Netflix? Latterlig.. Burde vel heller konsentrere som om de torrent greiene i stedet for å "ta" de som kjøper og betaler. Finnes nok av andre BD rippere. http://makemkv.com/ Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hva gjør jeg nå? Til nå har jeg kjøpt blu-ray. Hvilket alternativ gir bransjen meg? Netflix? Latterlig.. Burde vel heller konsentrere som om de torrent greiene i stedet for å "ta" de som kjøper og betaler. Finnes nok av andre BD rippere. http://makemkv.com/ Det var egentlig ikke det som var poenget. Hvorfor skal en ta de som virkelig kjøper produktene? Hvilket alternativ står en igjen med til syvende å sist? Det har ikke gjort meg noenting å betalte for både plater og programmer jeg bruker. Det har vært verdt det. Er ikke ute etter MKV filer, men det har ikke så mye å si for sakens skyld. Hvorfor er det greit med Makemkv og ikke Anydvd? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Da ser jeg poenget ditt Problemet til bransjen er nok ikke at folk ripper plater for seg selv (selv om dette også er forbudt i en del land) men at det man ripper kommer ut på piratsider. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Da ser jeg poenget ditt Problemet til bransjen er nok ikke at folk ripper plater for seg selv (selv om dette også er forbudt i en del land) men at det man ripper kommer ut på piratsider. Det kan de neppe hindre, selv med et bombesikkert system på disken kan man hente ut HDMI-strømmen. AtW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hva gjør jeg nå? Til nå har jeg kjøpt blu-ray. Hvilket alternativ gir bransjen meg? Netflix? Latterlig.. Burde vel heller konsentrere som om de torrent greiene i stedet for å "ta" de som kjøper og betaler. Finnes nok av andre BD rippere. http://makemkv.com/ Det var egentlig ikke det som var poenget. Hvorfor skal en ta de som virkelig kjøper produktene? Hvilket alternativ står en igjen med til syvende å sist? Det har ikke gjort meg noenting å betalte for både plater og programmer jeg bruker. Det har vært verdt det. Er ikke ute etter MKV filer, men det har ikke så mye å si for sakens skyld. Hvorfor er det greit med Makemkv og ikke Anydvd? Samme saken som at det er greit med x torrentside men ikke piratebay. De går etter merkene "alle" kjenner og lar de mindre være i fred. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hva gjør jeg nå? Til nå har jeg kjøpt blu-ray. Hvilket alternativ gir bransjen meg? Netflix? Latterlig.. Burde vel heller konsentrere som om de torrent greiene i stedet for å "ta" de som kjøper og betaler. Finnes nok av andre BD rippere. http://makemkv.com/ Det var egentlig ikke det som var poenget. Hvorfor skal en ta de som virkelig kjøper produktene? Hvilket alternativ står en igjen med til syvende å sist? Det har ikke gjort meg noenting å betalte for både plater og programmer jeg bruker. Det har vært verdt det. Er ikke ute etter MKV filer, men det har ikke så mye å si for sakens skyld. Hvorfor er det greit med Makemkv og ikke Anydvd? Samme saken som at det er greit med x torrentside men ikke piratebay. De går etter merkene "alle" kjenner og lar de mindre være i fred. Er det ikke lov til å kopiere sin egen plate da? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 FranZe: I Norge ja, men ikke i alle andre land. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Red Fox Nå har jeg tro på liv etter døden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå