Redaksjonen. Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Atlas tåler en dytt.Se neste generasjon robot bli plaget Lenke til kommentar
John Tangerås Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Tøft! Fantastisk stilig å se på! Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Synes nesten synd på roboten når mannen dytter vekk pakken og dytter roboten haha. Det neste blir vel Ex Machina filmen hvor det skapes en AI som har som mål å lure et menneske til å tro at den ikke er en robot Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg bare ventet på at roboten skulle bli sinna og fordampe ham med laseren sin. 4 Lenke til kommentar
Ken Hellerud Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det bare jeg som forventer at roboten skal begynne å lyse rødt, snu seg mot mannen som dytter, sikte på han og blåse han til himmels med et innebygget våpensystem? Lenke til kommentar
3CYENTV2 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Det tar ikke lang tid før disse blir edrue - balanse, gange i skogen, slik de reiser seg etter fall og utføre meningsløse oppgaver er akkurat slik vi mennesker holder på i fylla eller i bakrus. Lenke til kommentar
Mathias Lindberg Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Synes nesten synd på roboten når mannen dytter vekk pakken og dytter roboten haha. Det neste blir vel Ex Machina filmen hvor det skapes en AI som har som mål å lure et menneske til å tro at den ikke er en robot Ja men man må nesten tenke på at de bare er maskiner programmert til å kunne gå og løfte det de blir bedt om. Den har ikke følelser vedmindre de klarer å programmere det inn. Men er artig å se hvor langt de har kommet! Lenke til kommentar
Havardo Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg finner ikke linken der man får seg jobb som Robot-plager...? Lenke til kommentar
Ove Gram Nipen Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Sarah O'Connor forsøkte å advare oss... http://imgur.com/z8nxId1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Og det eneste jeg klarer å tenke på er hvor primitivt dette kommer til å se ut om 30 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå