muki85 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hei Vi har starter opp et selskap og har en ferdig beta versjon app. Denne er vi ute og viser frem til investorer, vi har funnet ut at vi trenger en "apper" koder i selskapet (vi har brukt programmerere fra utlandet hittil) Den rette personen vil da få tilbyd eierandeler i selskapet for så å kode Send en epost med navn og nr så tar vi en prat [email protected] Mvh Mtm AS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Himmel, så mange tråder det er om dagen som går ut på akkurat det samme.Var jeg dere, ventet jeg til dere har landet en investor og klarer å skaffe midler til å betale ut lønn. Det kommer ikke til å være en sjel som er interesserte i å jobbe for dere bare for eierandeler (i det minste av de som frekventerer dette forumet), ettersom dette medfører en stor risiko for at vedkommende som programmerer kommer til å sitte igjen med null og niks. Driver dere en seriøs startup, må dere klare å skaffe midler nok til å leie inn en utvikler. Sånn er det bare. Lykke til! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) TS: Les denne artikkelen. Og legg spesielt merke til denne setningen, som jeg tilogmed siterer under, i uthevet skrift: Skrekkeksempelet er "fire blåruss med en plan om å lage en app som viser deg den billigste ølen på Gründerløkka". Endret 25. februar 2016 av stigfjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) TS: Les denne artikkelen. Og legg spesielt merke til denne setningen, som jeg tilogmed siterer under, i uthevet skrift: Skrekkeksempelet er "fire blåruss med en plan om å lage en app som viser deg den billigste ølen på Gründerløkka". Tja, syntes nå ideen ikke var så feil jeg om en modifiserer den litt ?? En dedikert utelivsapp med live oppdatering. Med kart funksjon med mulighet for diverse filter til utelivet i byen en er i . Via filtrene kan en velge hva som skal fremheves. (F.eks inngangspenger? Ølpris?ølutvalg? Brukerscore? Aldersgrense? Livemusikk? Legg til en snapchatvariant funksjon og få livestemning fra stedet en vurderer å dra til. Live rapport/kommentarer fra dem som er der: er DJen ræva ? Er stedet stappfult eller befinner det seg kun en gammal gubbe på 79 som viser seg å være hysterisk morsom/hyggelig? . Har metallica intimkonsert der? Etc etc Men ja det nytter ikke alltid å kun ha en god ide. Ofte er det er utførelsen som er vanskelig. Mottoet mitt er uansett at selv dårlige ideer kan inspirere til ganske bra Endret 15. mars 2016 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå